Вітаємо Кушнір Софію студентку 11-ОМ групи, срібну фіналістку XVII Міжнародного конкурсу «Золотий мо

Дитячий щорічний Міжнародний Форум та Конкурс дитячої творчості «Золотий мольберт слідами Митрополита Андрея та Климентія Шептицьких» організовано львів’янами та проводиться протягом навчального року і завершується у червні.

Щороку до участі у творчому художньому форумі і конкурсі запрошуються всі бажаючі діти 5-17 років. Учасники розподіляються за трьома групами: молодша, середня та старша.

У 2019 році учасниками конкурсу стало більше 230 дітей з 12 країн світу.

Конкурс проводився у три етапи:

- Перший – заочний етап (жовтень 2018–26.02.2019). Кількість учасників була необмеженою.

- Другий – очний етап (1–6 червня 2019 р.) Творчі роботи першого (заочного) конкурсу надсилались на сайт www.artclass.lvic.ua, згідно вимог та порядку проведення конкурсу.


Кількість учасників, що зареєструвались

та прислали свої роботи на 1 етап конкурсу

Списки переможців заочного конкурсу висвітлювались на вказаному вище сайті 26.03.19 р. За результатами першого етапу Конкурсу Журі визначило список з 230 учасників (представників 12 країн) Міжнародної виставки, яка відкрилась у Палаці Мистецтв 1 червня 2019 року. Виставка проходила під гаслом: «Мистецька мова миру дітей України та світу». Переможці першого етапу конкурсу стали учасниками виставки і 1 червня у Палаці Мистецтв отримали Дипломи міжнародного зразка.

Списки учасників другого (очного) етапу були оприлюдненими на сайті організаторів 19 квітня, після отримання від учасників заповненої анкети-підтвердження, що вони готові до подальшого змагання.

Учасники очного етапу конкурсу були запрошеними для участі у пленерах та арт-класах на Львівщині з 1 по 6 квітня. Художні твори виконувались у живописних техніках за власним вибором учасника (акварель, гуаш, акрил тощо). Традиційно не використовується лише олійна техніка, що потребує більшої обережності при її використанні та більше часу на висихання творів.

За результатами творчої праці дітей було визначено 90 фіналістів. Переможці молодшої, середньої та старшої вікової групи отримали грамоти та медалі. Учасники, що тримали золоті медалі, були додатково премійованими запрошеннями у Диснейленд у Франції. А найактивнішого фіналіста було премійовано путівкою учасника у Міжнародному пленері в столиці Італії Римі.

Софія Кушнір послала свою конкурсну роботу на перший відбір за підказкою своєї наставниці, викладача і завуча Вінницької дитячої художньої школи Бондар Ярослави Михайлівни (на фото з трояндою). Художниця-педагог продовжує піклуватись своїми випускниками, відкритими і розвинутими нею талантами. То ж не дивно, що Софія Кушнір, будучі вже студенткою художньої групи коледжу дуже тепло відгукується про часи навчання в художній школі, про те, як з нею працювали педагоги, скільки сил і часу подарувала особисто їй Ярослава Михайлівна та дякує наставниці за свої здобуття.

Студенти 11-ОМ групи та куратор групи Гулько Олена Миколаївна радіють за дівчину та відмічають її позитивність, працьовитість і здатність до творчості. На даному етапі Софія закріплює свої знання та уміння з академічного малюнку, що характеризується великою кількістю правил та не допускає багато вольності, але першокурсниця не лінується на заняттях рисунка та живопису, охоче тренує око і руку хоча може багатьом одногрупникам дати фору у виконання завдань. Але сподіваємось, на наступних курсах, вона знову проявить свій хист до творчості, нестандартне бачення художньої композиції та засобів виразності образотворення. Тим більш, що в групі сформувався міцний осередок працьовитих і талановитих молодих художників, які помітно зростають в руслі образотворчого мистецтва та охоче займаються творчістю.


Найцікавіше
Актуальні новини
Архів
Пошук за тегами
Ще немає тегів.
Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

Лічильник:

© Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського. Сайт створено на Wix.com

  • Белая иконка facebook
  • Иконка Twitter с прозрачным фоном
  • White Google+ Icon
  • White YouTube Icon