top of page

Психологічна служба

Sait_on.png
104953656_2720113898210468_2576542719128625085_n.jpg
Гуд Міла Яківна

практичний психолог
Комунального закладу вищої освіти
"Барський гуманітарно-педагогічний коледж 
імені Михайла Грушевського"

изображение_viber_2021-04-01_20-39-29.jp
изображение_viber_2021-04-01_20-41-16.jp
Sait_on.png
Лемпій Неля Олександрівна_2021.jpg

ЛЕМПІЙ

Неля Олександрівна

Професійний статус соціального педагога

Посада «соціальний педагог» включена до переліку посад педагогічних працівників, а у 2002 році — до кваліфікаційного переліку спеціальностей України.

Регламентує діяльність соціальних педагогів у закладах освіти Закон України «Про освіту», а саме: стаття 22 «Соціально-педагогічний патронаж у системі освіти».

Соціально-педагогічний патронаж у системі освіти сприяє взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні дітей і молоді, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам, особам, які їх замінюють. Педагогічний патронаж здійснюється соціальним педагогом. За своїм статусом соціальні педагоги належать до педагогічних працівників.

Діяльність соціального педагога

Діяльність соціального педагога спрямована на створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини як процесу набуття нею соціальної компетентності, формування її як особистості, входження в активне громадське життя навчального закладу, територіальної громади, допомога студентам у вираженні себе, своїх бажань, своїх емоцій.

 Основними принципами діяльності соціального педагога є:

  • Толерантність — терпляче ставитися до своїх клієнтів і не виражати до них ні симпатії, ні антипатії.

  • Конфіденційність отриманої інформації — не розголошувати отриману інформацію про свого клієнта, про його проблеми та негаразди, окрім таких винятків: якщо ця інформація може нашкодити клієнту чи третій особі; якщо ця інформація потрібна для проведення слідства; та інші випадки що передбачені чинним законодавством України.

  • Професіоналізм — підвищувати та покращувати свій рівень професіональності, вивчаючи нові джерела і публікації, статті та видання які можуть покращувати професіональний рівень.

  • Клієнтоцентризм — інтереси клієнта повинні вище своїх власних інтересів.

bottom of page