Що залишає свій яскравий слід у пам’яті кожного вчителя зі студентських років?
Звичайно ж, пробні уроки!
Ці перші кроки в професію особливі! Вони повні клопіткої праці, щемливої тривоги та радості першого успіху.
Ефективність пробних уроків великою мірою залежить від кваліфікованої підтримки вчителя-класовода і викладача-методиста, які дають цінні поради щодо побудови уроку, налагодження взаємодії з учнями, вибору засобів навчання, а головне – проживають кожну хвилину спільно створеного зі студентом-практикантом уроку.
11 жовтня в межах освітнього проєкту «Марафон педагогічної творчості» на базі Барського ліцею №2 Барської міської ради студенти четвертого курсу спеціальності «Початкова освіта» провели показові пробні уроки.
Тлусна Іванна, Рудик Анастасія, Гресюк Олена та Сташук Марина показали високий рівень знань і навиків, сформованих за роки навчання в Коледжі. Педагоги-початківці вдало поєднували інноваційні методи навчання молодших школярів та сучасні інформаційні технології. Свідченням якісної роботи майбутніх учителів були захоплені погляди школярів та їхні високо підняті руки.
Пишалися своїми випускниками методисти педагогічної практики Савчук Олена Григорівна, Поберецька Вікторія Василівна та Бондарчук Світлана Леонідівна. Так, саме ґрунтовне вивчення фахових методик початкового навчання сприяло належній підготовці студентів до пробних уроків.
Ґрунтовні методичні консультації початківцям надали досвідчені вчителі початкової школи: Гриньова Алла Віталіївна, Маніта Тетяна Миколаївна, Кухар Ірина Анатоліївна, Єрьоміна Інна Володимирівна. Висококваліфіковані педагоги стали гарними наставниками для педагогів-початківців на шляху їхнього професійного становлення.
Налагоджену систему педагогічної взаємодії і практичної підготовки здобувачів освіти Коледжу забезпечують завідувач практики Марчук Світлана Віталіївна та заступник директора Барського ліцею №2 з навчально-виховної роботи в молодших класах Лариса Григорівна Романяк. Педагоги спільно розробляють організаційні заходи, що забезпечують підготовку та проведення педагогічної практики; здійснюють контроль за її проходженням.
Наталія ФЕДОРЧУК,
кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки,
психології та фахових методик, організатор проєкту
Comments