ФОРМУЄМО ІНДИВІДУАЛЬНУ ОСВІТНЮ ТРАЄКТОРІЮ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
- serg-zelenjuk
- 3 дні тому
- Читати 2 хв
З метою надання здобувачам спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Середня освіта. Музичне мистецтво», «Середня освіта. Образотворче мистецтво» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти можливості індивідуалізації своєї освітньої траєкторії відповідно до інтересів, кар’єрних цілей або майбутньої спеціалізації було проведено презентацію вибіркових освітніх компонентів загальноколеджевого та внутрішньокафедральних каталогів.

Завідувач кафедри соціально-економічних дисциплін доктор філософії Тетяна Миколаївна ЮЗЬКО презентувала вибіркові освітні компоненти циклу загальної підготовки освітніх програм:
трудове право (мета викладання: ознайомлення студентів з проблемами сучасного стану трудового законодавства та перспективами його розвитку, виходячи з реформування цієї галузі);
сімейне право (мета викладання: дати студентам знання у сфері сімейних правовідносин, що має розглядатися як умова становлення студента, його професійної культури та високої кваліфікації);
право соціального забезпечення (мета викладання: формування в здобувачів вищої освіти навичок оволодіння сукупністю знань з правового регулювання соціального забезпечення, прийняття обґрунтованих рішень у сфері управління, а також опанування методики правового аналізу відповідних правових норм).
Вивчення цих освітніх компонентів сприятиме формуванню в майбутніх фахівців правової культури, правосвідомості та здатності застосовувати норми права в особистому, суспільному і професійному житті.
Викладачі кафедри мистецьких дисциплін: доктор педагогічних наук Майя Олександрівна МОРОЗ, кандидат педагогічних наук Ірина Анатоліївна ДІКУН, викладач-методист Світлана Леонідівна БОНДАРЧУК – презентували майбутнім фахівцям вибіркові освітні компоненти, спрямовані на ознайомлення студентської молоді з національною і світовою культурно-мистецькою спадщиною, розвиток творчого потенціалу особистості, формування художнього смаку та естетичного сприйняття світу, засвоєння культурних цінностей через мистецьке самовираження:
філософія культури (мета викладання: оволодіння понятійно-категоріальним апаратом теоретичної культурології у сфері філософії культури; досягнення цілісного розуміння перебігу процесів у сфері художньо-естетичної, релігійної, моральної, соціально-психологічної, політичної, правової, економічної, екологічної діяльності та опанування на цій основі розуміння умов і способів оптимізації цих процесів; оволодіння науковим уявленням про філософське розмаїття та наукові напрямки осягнення світу; здійснення аналізу історичної зумовленості культурних процесів у світі);
артменеджмент (мета викладання: підготовка майбутнього фахівця до професійної діяльності у якості менеджера мистецьких проєктів, що поєднує творчі та управлінські засади і технології артменеджменту в музичному мистецтві);
історія світового мистецтва (мета викладання: ознайомлення зі спадщиною світового та вітчизняного образотворчого мистецтва (графіка, живопис, скульптура, архітектура, декоративно-прикладне мистецтво).
Загалом вивчення презентованих навчальних дисциплін сприятиме індивідуалізації освітньої траєкторії здобувачів освіти; поглибленню їхніх знань у сферах права, освіти, мистецтва; формуванню міждисциплінарного досвіду і різносторонній підготовці до професійної діяльності.
Зичимо здобувачам освіти прийняти виважене та обґрунтоване рішення!
Наталія ФЕДОРЧУК, кандидат педагогічних наук,
завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик
Comments