top of page

ПРЕЗЕНТУЄМО ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ


Кафедра педагогіки, психології та фахових методик продовжує роботу з презентації здобувачам освіти спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти вибіркових навчальних дисциплін, що забезпечують здійснення поглибленої підготовки за спеціальностями та спеціалізаціями, які визначають характер майбутньої професійної діяльності, сприяють академічній мобільності студента та його особистим інтересам, дозволяють здійснювати впровадження спеціалізацій у межах базової спеціальності з метою формування компетентності здобувача відповідно до вимог ринку праці.

Майбутні вихователі закладів дошкільної освіти ознайомилися з метою, змістом та системою вивчення актуальних навчальних дисциплін. У цьому переліку:

  • РИТОРИКА (мета викладання: формування і розвиток у студентів мисленнєвої, мовленнєвої комунікативної культури; удосконалення та оптимізація ефективного мовленнєвого спілкування, навчання мистецтва створювати з урахуванням узусу і відповідної йому комунікативної спрямованості тексти різних жанрів насамперед в усній формі, а також практичне оволодіння навичками ораторського мистецтва, культурою вербального спілкування. Викладач – ПОБЕРЕЦЬКА В.В., доктор філософії);

  • ЕТНОПЕДАГОГІКА (мета викладання: розкриття сутності та змісту етнопедагогіки як підґрунтя наукової педагогіки, ознайомлення студентів з автентичними засадами традиційного українського виховання та освіти, прилучення дітей та молоді до цінностей народу, виховання патріотизму і поваги до національних цінностей та пріоритетів. Викладач – САВРІЙ Ю.Ф., доктор філософії);

  • КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА (мета викладання: дати студентам необхідні знання про культуру українського мовлення, його закони; навчити орієнтуватися в різних мовленнєвих ситуаціях і досконало володіти мовними засобами; формувати навички вести монологічне та діалогічне мовлення, дотримуючись норм сучасної української мови та мовленнєвого етикету; сприяти кращому емоційному та літературному осмисленню і розумнію студентами текстового матеріалу; розвивати вміння застосовувати елементи техніки мовлення, формувати творчу мовну особистість кожного студента як майбутнього педагога. Викладач – СКОРБАТЮК Н.М., викладач-методист);

  • ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ (мета викладання: ознайомити студентів з інноваційними підходами щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах дошкільної освіти; розкрити особливості здоров’язбережувальних технологій в дошкільній освіті України. Викладач – КАБЗЮК Н.О., викладач-методист);

  • ОСНОВИ ЕКОЛОГІЇ (мета викладання: професійна підготовка майбутніх педагогів, які повинні отримати ґрунтовні знання про сучасну екологію як комплексну міждисциплінарну теоретично-прикладну наукову галузь, визначення її місця в системі природничих і гуманітарних наук, з'ясування ролі та особливостей системного підходу і екології, формування екологічного мислення і свідомості, що ґрунтуються на бережливому ставленні до природи як унікального природного ресурсу. Викладач – ВОЛОХАТА К.М., кандидат пед. наук);

  • МЕТОДИКА ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ (мета викладання: формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти, що ґрунтується на вивченні теоретико-методичних основ ігрової діяльності дітей дошкільного віку в умовах суспільного дошкільного виховання та сім’ї. Викладач – САВРІЙ Ю.Ф., доктор філософії);

  • ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОГО ГУВЕРНЕРСТВА (мета викладання: ознайомлення студентів з теоретичними та практичними основами роботи соціального гувернера, історією розвитку гувернерства як соціально-педагогічного явища, поглиблення знань у галузі особливостей діяльності соціального гувернера з різними категоріями дітей в домашніх умовах та ознайомлення з технологіями роботи соціального гувернера в сучасних умовах. Викладач – САВРІЙ Ю.Ф., доктор філософії).


Майбутнім учителям початкових класів було презентовано сучасні педагогічні, природничі суспільні дисципліни, що сприятиме їх якісній підготовці до фахової інноваційної діяльності:

  • ОРГАНІЗАЦІЯ STEM-ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (мета викладання: оволодіння компетентностями та особистісно-орієнтованими підходами до впровадження STEM-освіти в освітньому процесі початкової школи. Викладач – БІЛИК Ю.П., доктор філософії);

  • ПРАКТИКУМ З РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ (мета викладання: сформувати в майбутніх фахівців професійно зорієнтовані вміння і практичні навички з методики розв’язування задач у 1‒4 класах. Викладач – САМБОРСЬКА О.Д., доктор філософії);

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В НУШ (мета викладання: оволодіння теоретичними знаннями та практичними вміннями щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах Нової української школи, формування професійної компетентності в питаннях збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку, упровадження сучасних методик фізичного виховання і створення здоров’язбережувального освітнього середовища. Викладач – ПРУХНІЦЬКА К.М., магістр);

  • ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (мета викладання: розкрити сутність інноваційних тенденцій розвитку сучасної освіти; охарактеризувати педагогічну технологію як науку про педагогічну майстерність та вказати на перспективність використання її на практиці; ознайомити з системними, модульними та локальними педагогічними технологіями на прикладі практичної діяльності провідних педагогів сучасності; сформувати в молодих учителів розуміння важливості використання інноваційних підходів як засобу професійного становлення. Викладач – ПОТРИМАЙ Н.С., магістр);

  • ОСНОВИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ (мета викладання: ознайомлення здобувачів вищої освіти з нормативними документами, що визначають зміст інтегрованого навчання, поняттями «інтеграція» та «інтегроване навчання», основними підходами і методами інтегрованого навчання; виявлення спільного та відмінного між інтегрованим навчанням і міжпредметними зв’язками; формування вмінь і навичок моделювання інтегрованого освітнього середовища. Викладач – ПОБЕРЕЦЬКА В.В., доктор філософії);

  • РИТОРИКА (мета викладання: формування і розвиток у студентів мисленнєвої, мовленнєвої комунікативної культури, удосконалення та оптимізація ефективного мовленнєвого спілкування, навчання мистецтва створювати з урахуванням узусу і відповідної йому комунікативної спрямованості тексти різних жанрів насамперед в усній формі, а також практичне оволодіння навичками ораторського мистецтва, культурою вербального спілкування. Викладач – ПОБЕРЕЦЬКА В.В., доктор філософії);

  • БАЗОВА ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВА ПІДГОТОВКА (мета викладання: формування в здобувачів освіти знань, умінь і навичок, необхідних для виконання військово-облікових завдань, дій у бойових умовах, захисту України та забезпечення особистої безпеки; виховання відповідального ставлення до виконання військового обов’язку; розвиток морально-психологічної стійкості, готовності до служби в Збройних силах України або інших військових формуваннях; забезпечення спроможності ефективно діяти в складних умовах військової служби, надзвичайних ситуацій і бойових дій; вироблення необхідних компетентностей щодо тактики ведення бою, володіння стрілецькою зброєю, надання домедичної допомоги, орієнтування на місцевості, мінної безпеки, військової комунікації та виживання в екстремальних умовах. Викладач – ПРУХНІЦЬКА К.М., магістр);

  • ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ (мета викладання: обґрунтувати сутність педагогічного спілкування, розкрити значення культури педагогічного спілкування в професійній діяльності сучасного вчителя, окреслити шляхи її формування та розвитку. Викладач – ФЕДОРЧУК Н.А., кандидат пед. наук);

  • АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ДІТЕЙ З ОСНОВАМИ ГЕНЕТИКИ (мета викладання: вивчення будови та функцій фізіологічних систем організму, анатомо-функціональних особливостей дитячого організму, гігієни систем організму. Викладач – САВЧУК П.Н., кандидат пед. наук);

  • ОСНОВИ ЕКОЛОГІЇ (мета викладання: професійна підготовка майбутніх педагогів, які повинні отримати ґрунтовні знання про сучасну екологію як комплексну міждисциплінарну теоретично-прикладну наукову галузь, визначення її місця в системі природничих і гуманітарних наук, з'ясування ролі та особливостей системного підходу і екології, формування екологічного мислення і свідомості, що ґрунтуються на бережливому ставленні до природи як унікального природного ресурсу. Викладач – ВОЛОХАТА К.М., кандидат пед. наук);

  • МЕТОДИКА ГУРТКОВОЇ РОБОТИ (мета викладання: ознайомлення майбутніх фахівців з науково-теоретичними і технологічними основами організації гурткової роботи як форми позакласної та позашкільної освітньої діяльності. Викладач – ФЕДОРЧУК Н.А., кандидат пед. наук);

  • ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ (мета викладання: оснащення асистентів учителів загальноосвітніх навчальних закладів знаннями про особливості роботи в інклюзивному навчальному середовищі та сприяння в набутті ними практичних умінь; засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти в Україні, навчання дітей з особливими потребами в умовах початкової освіти; теоретична підготовка та вироблення практичних навичок, необхідних у роботі майбутніх спеціалістів; виховання загальнолюдських цінностей. Викладач – КУЗНЄЦОВА Л.В., магістр);

  • ГЕНДЕРНА ПЕДАГОГІКА (мета викладання: вивчення студентами системи теоретичних знань, що забезпечують ознайомлення з ґендером як новою теорією в соціальному та гуманітарному знанні і принципово науковою парадигмою, яка передбачає доповнення чи перегляд звичних уявлень та цінностей; формування уявлень про способи репрезентації ґендеру у сфері культури та досвіду народної педагогіки і генеалогії, ґендерних знань, практичних умінь і навичок, необхідних для втілення принципів, методик і технологій ґендерної соціалізації, виховання та освіти в практику майбутньої педагогічної діяльності. Викладач – ФЕДОРЧУК Н.А., кандидат пед. наук).

Загалом вивчення презентованих навчальних дисциплін забезпечить гнучкість та індивідуалізацію освітнього процесу відповідно до професійних інтересів майбутніх фахівців, їхніх потреб та особистих уподобань і сприятиме поглибленому вивченню основ наук, успішній адаптації до змін у сфері освіти, підвищенню мотивації до саморозвитку й самоосвіти, формуванню унікального професійного профілю.

Бажаємо здобувачам освіти прийняти виважене та обґрунтоване рішення!

 

Наталія ФЕДОРЧУК, кандидат педагогічних наук,

завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик





 
 
 

Commenti


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square

Лічильник:

© КЗВО "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"

bottom of page