НАВЧАННЯ – ЧЕРЕЗ ТВОРЧІСТЬ
- serg-zelenjuk
- 23 бер.
- Читати 1 хв

STEM: «природничі науки» (Science), «технологія» (Technology), «інженерія» (Engineering), «математика» (Mathematics).
Таким влучним акронімом означено інноваційний підхід до освітнього процесу, що полягає в отриманні школярами теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності.
Особливо значущим у сучасній школі є вивчення предметів технологічної освітньої галузі під меседжем «Навчання – через творчість».
Саме розвиток творчого потенціалу молодших школярів через практичну діяльність ставив за мету студент 31-Ш групи Богдан МАКСИМЧУК, проводячи урок трудового навчання в 3-А класі на базі Барського ліцею № 3 Барської міської ради.
Учні дізналися багато цікавих фактів про їжачків, їх різновиди, особливості харчування та проживання.
Із захопленням юні майстри виготовляли їжачків з текстильних матеріалів, використовуючи технологічні карти, графічні зображення й малюнки, а потім гордо демонстрували їх на виставковому стенді класу.
Особливу увагу в процесі виготовлення фігурок студент та учні зосередили на безпечних прийомах праці під час застосування інструментів і пристосувань та економному використанні матеріалів.
Приємним для Богдана було звертання школярів: «УЧИТЕЛЮ!». Комунікабельний, енергійний, доброзичливий та вмілий – саме ці якості практиканта викликали дитячу приязнь до нього.
Вдячні за методичну підготовку уроку Наталії Василівні ПЕЧАК, учительці початкових класів, та Альоні Миколаївні РОМАНЮК – викладачці-методистці кафедри мистецьких дисциплін КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського».
Наталія ФЕДОРЧУК,
завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик
Comentarios