ЛІТО УСПІХІВ І ДОСЯГНЕНЬ: СТУДЕНТИ ЗВІТУВАЛИ ПРО СВОЮ РОБОТУ В ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ
- Вероника Тесля
- 22 вер.
- Читати 2 хв

Вересень став підсумковим етапом педагогічної практики студентів, які влітку працювали в дитячих оздоровчих закладах. Це була не лише організація дозвілля, а й справжній педагогічний виклик. Практиканти виконували обов’язки педагогів-організаторів, відповідали за щоденний розпорядок дітей, проводили міжзагонові заходи, гурткову роботу, творчі конкурси та спортивні змагання. Кожен день вимагав від них креативності, терпіння, неабиякої витримки й уміння працювати з дитячим колективом.
Під час захисту педагогічних напрацювань майбутні освітяни охоче представили результати своєї роботи, поділилися враженнями, досвідом, власними досягненнями.
Тетяна ЛЄБЕДЄВА (41-М група) щиро зізналася: «Практика показала мені, що педагогіка – це не лише знання, а й велика любов до дітей. Кожен день був викликом, але я зрозуміла, що хочу присвятити себе цій справі».
Аліна РУСЕНКО (41-Ш група) поділилася враженнями: «Це був мій перший досвід роботи з таким великим колективом дітей. Спочатку було непросто, але з кожним днем я відчувала, що знаходжу спільну мову з малечею, і бачила, що діти довіряють мені. Найбільше запам’ятався момент, коли ми разом підготували виставу і малюки сяяли від радості перебування на сцені».
Вікторія САНДАЛЮК (41-Ш група) розповіла: «Ця практика навчила мене швидко приймати рішення і знаходити підхід навіть до найбільших непосид. Було складно, але тепер я впевнена, що правильно зробила професійний вибір».
Богдан МАКСИМЧУК (41-Ш група), не приховуючи емоцій, сказав: «Я зрозумів, наскільки важливо для педагога бути не тільки наставником, а й другом. У таборі я вчив дітей працювати в команді, і сам навчився терпіння, витримки й організованості. Це був неймовірний досвід».
Захист практики проходив у формі презентацій, обговорень і творчих виступів, у яких, зокрема, було відображено:
- структуру та особливості роботи закладу;
- власні педагогічні напрацювання студентів;
- зміст проведених виховних заходів;
- аналіз труднощів і шляхів їх вирішення;
- здобуті знання, нові вміння й особисті враження.
Керівники практики відзначили, що всі практиканти проявили високу організованість, креативність, уміння працювати з дітьми молодшого шкільного віку. Багато хто показав справжній педагогічний талант: зумів знайти підхід до кожної дитини, надихнути на участь у спільних заходах, створити атмосферу доброзичливості.
Набутий досвід став для кожного студента важливим етапом професійного становлення. Усі вони відчули, що робота педагога – це не лише обов’язок, а й покликання. Дитячі усмішки, довіра і вдячність стали для них найбільшою винагородою.
Щиро вітаємо молодих педагогів з успішним захистом практики і зичимо їм подальших успіхів у професійному становленні!
Наталія ПОТРИМАЙ,
викладач кафедри педагогіки, психології та фахових дисциплін і методик












































Коментарі