Три шляхи ведуть до знань: шлях міркувань- цей шлях найблагородніший; шлях наслідувань – це найлегший шлях; і шлях досвіду – цей шлях найтяжчий. Конфуцій
19 травня у форматі відеоконференції відбувся залік із переддипломної практики в групі студенів-бакалаврів 2-БШД групи спеціальності 013 «Початкова освіта».
Педагогічну практику студенти проходили в різних типах закладів загальної середньої освіти Вінницької та Хмельницької областей.
У зв’язку з епідеміологічною ситуацією практиканти організовували освітній процес у ввірених їм класах у змішаній формі – дистанційно та в умовах закладу освіти.
Під час захисту переддипломної педагогічної практики студенти представляли результати своєї роботи, ділилися набутим досвідом і здобутками, враженнями та професійними досягненнями.
Враження студентів від практики
Переддипломна практика дає можливість удосконалити і закріпити знання з фахових методик та психолого-педагогічних дисциплін.
Я переконалася, що ніяка методична література не замінить практику в школі.
Наняк Діана
Під час проходження переддипломної педагогічної практики я здобула новий досвід у роботі з учнями 3 класу за програмою НУШ у дистанційному форматі. Часто використовувала інноваційні технології, мультимедійні засоби. Дітям у такій атмосфері подобається працювати. Вони добре сприймають матеріал. Після проходження практики в мене залишилися приємні враження. Я зрозуміла, що зробила правильний професійний вибір.
Ярова Наталія
Переддипломна педагогічна практика проходила дистанційно. Звичайно, це вже не новинка, але в ролі онлайн-учителя я була вперше. Такий досвід іще раз підтвердив правильність вибору майбутньої професії, а також сформував навики роботи з дітьми в нестандартних умовах.
Хочу подякувати класному керівнику 3-А класу ЗЗСО №3 Барської ОТГ Стадній Лілії Микалаївні та методистам нашого коледжу за поради та підтримку.
Марчук Валерія
Педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін; виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати інтерактивні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Також я зрозуміла, що потрібно постійно вдосконалювати свої педагогічні здібності, розширювати ерудицію, вчитися контролювати своє мовлення, мислення та уважно слідкувати за комунікативною діяльністю учнів. На практиці я зрозуміла, наскільки важливим є індивідуальний підхід до кожного учня. Треба враховувати вікові, психологічні, фізіологічні та навіть соціальні особливості кожної дитини.
Безумовно, робота вчителя дуже важка, але від неї можна отримувати задоволення. І як же приємно, коли розумієш, що твоя праця не даремна, і відчуваєш віддачу та подяку за свій труд.
Довгань Тетяна
За період практики я виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи і форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Мала змогу протягом чотирьох тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою, аналізувати її та робити висновки.
Білокур Інна
Потримай Н.С., методист практики
Comentários