Від теорії до практики: здобутки переддипломної практики

Три шляхи ведуть до знань: шлях міркувань- цей шлях найблагородніший; шлях наслідувань – це найлегший шлях; і шлях досвіду – цей шлях найтяжчий. Конфуцій


19 травня у форматі відеоконференції відбувся залік із переддипломної практики в групі студенів-бакалаврів 2-БШД групи спеціальності 013 «Початкова освіта».

Педагогічну практику студенти проходили в різних типах закладів загальної середньої освіти Вінницької та Хмельницької областей.

У зв’язку з епідеміологічною ситуацією практиканти організовували освітній процес у ввірених їм класах у змішаній формі – дистанційно та в умовах закладу освіти.

Під час захисту переддипломної педагогічної практики студенти представляли результати своєї роботи, ділилися набутим досвідом і здобутками, враженнями та професійними досягненнями.


Враження студентів від практики


Переддипломна практика дає можливість удосконалити і закріпити знання з фахових методик та психолого-педагогічних дисциплін.

Я переконалася, що ніяка методична література не замінить практику в школі.

Наняк Діана


Під час проходження переддипломної педагогічної практики я здобула новий досвід у роботі з учнями 3 класу за програмою НУШ у дистанційному форматі. Часто використовувала інноваційні технології, мультимедійні засоби. Дітям у такій атмосфері подобається працювати. Вони добре сприймають матеріал. Після проходження практики в мене залишилися приємні враження. Я зрозуміла, що зробила правильний професійний вибір.

Ярова Наталія


Переддипломна педагогічна практика проходила дистанційно. Звичайно, це вже не новинка, але в ролі онлайн-учителя я була вперше. Такий досвід іще раз підтвердив правильність вибору майбутньої професії, а також сформував навики роботи з дітьми в нестандартних умовах.

Хочу подякувати класному керівнику 3-А класу ЗЗСО №3 Барської ОТГ Стадній Лілії Микалаївні та методистам нашого коледжу за поради та підтримку.

Марчук Валерія


Педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін; виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати інтерактивні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Також я зрозуміла, що потрібно постійно вдосконалювати свої педагогічні здібності, розширювати ерудицію, вчитися контролювати своє мовлення, мислення та уважно слідкувати за комунікативною діяльністю учнів. На практиці я зрозуміла, наскільки важливим є індивідуальний підхід до кожного учня. Треба враховувати вікові, психологічні, фізіологічні та навіть соціальні особливості кожної дитини.

Безумовно, робота вчителя дуже важка, але від неї можна отримувати задоволення. І як же приємно, коли розумієш, що твоя праця не даремна, і відчуваєш віддачу та подяку за свій труд.

Довгань Тетяна


За період практики я виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи і форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Мала змогу протягом чотирьох тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою, аналізувати її та робити висновки.

Білокур Інна



Потримай Н.С., методист практики




Найцікавіше