ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ДІАЛОГ З НАУКОВИЦЕЮ
- Вероника Тесля
- 8 жовт.
- Читати 1 хв

07 вересня в коледжі відбулася наукова консультація з питання теоретичних засад процесу соціалізації в освітньому просторі, яку провела Наталія Леонідівна ФРАНЧУК – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти факультету дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
Науковиця розкрила сутність соціалізації як складного, багатовимірного процесу становлення особистості, її інтеграції в суспільство через засвоєння соціального досвіду, норм і цінностей; акцентувала увагу на ролі школи у вихованні активних, відповідальних та свідомих громадян.
Захід сприяв поглибленню наукових знань педагогів і студентів коледжу, стимулював присутніх до роздумів над актуальними проблемами, пов’язаними з формуванням освітнього середовища. Слухачі здобули цінні теоретичні знання і нове бачення освітнього простору як середовища соціалізації особистості.
Окрема увага була приділена процесу соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, їхньому залученню до активного життя шкільної спільноти. Доповідачка наголосила, що саме інклюзивне освітнє середовище створює сприятливі умови для гармонійного розвитку кожної дитини, незалежно від її індивідуальних особливостей.
Освіта – це простір рівних можливостей, підтримки та людяності!
Освіта – це простір, у якому формується не лише знання, а й особистість, здатна жити та діяти в сучасному світі!
Наталія ФЕДОРЧУК, к.п.н., завідувач кафедри
педагогіки, психології і фахових методик






























































Коментарі