top of page

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ

ree

08 грудня відбулося чергове засідання Вченої ради КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського».

Засідання відкрив директор коледжу кандидат педагогічних наук Петро Нестерович САВЧУК, який, зокрема, наголосив на актуальності питань професійної підготовки здобувачів освіти та розвитку сучасної мистецької, педагогічної і психологічної освіти.



До обговорення актуальних питань долучилися науковці кафедри мистецьких дисциплін. У доповіді «Проєктно-дослідницька діяльність як чинник творчого становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва» кандидат педагогічних наук Ірина ДІКУН акцентувала увагу на важливості залучення студентів до творчих, наукових і культурно-просвітницьких проєктів. Було підкреслено, що така діяльність формує практичні вміння, сприяє професійному самовизначенню та розвитку ініціативності майбутніх педагогів. Ірина Анатоліївна надала пропозицію посилити впровадження проєктно-дослідницької складової, розширити партнерство з культурними інституціями, створити умови для наставництва та індивідуальних освітніх траєкторій.



У виступі кандидата педагогічних наук Алли ЛІСОВОЇ було висвітлено проблеми готовності майбутнього вчителя мистецтва до професійного розвитку. Доповідачка звернула увагу на потребу системного формування професійних компетентностей, розвитку індивідуальної освітньої траєкторії студента та важливість участі в майстер-класах і тренінгах. Алла Володимирівна наголосила на доцільності інтегрувати дослідницьку діяльність у навчальні програми, активізувати професійні заходи для студентів, забезпечити поєднання теорії, творчості та практики.



У доповіді про використання педагогічних ідей В. Верховинця кандидат педагогічних наук Наталія МАР’ЄВИЧ наголосила на важливості популяризації українського мистецького і педагогічного спадку й акцентувала увагу на значені розвитку національної ідентичності засобами мистецтва та організації зустрічей з митцями. Наталія Костянтинівна ініціювала активізувати просвітницьку роботу, зокрема в плані інформування про видатних діячів української культури, та продовжувати працювати над формуванням національної ідентичності здобувачів освіти.



Декан гуманітарно-педагогічного факультету доктор педагогічних наук Майя МОРОЗ у своєму виступі висвітлила проблеми фахової підготовки вчителя мистецтва в умовах сучасного ЗВО. Доповідачка звернула увагу на необхідність підвищення престижу педагогічної професії, інтеграції мистецьких дисциплін, розвитку наукової та проєктної діяльності студентів, а також формування цифрової компетентності. Майя Олександрівна наголосила на посиленні мотиваційного та інтегративного компонентів освіти, упровадженні спецкурсів, розвитку цифрової грамотності й активізації участі студентів у дослідницьких проєктах.



У спільній доповіді «Проблеми етнокультурного виховання здобувачів освіти в полікультурному середовищі» кандидат мистецтвознавства Антоніна Іванівна БУРСА та кандидат педагогічних наук Андрій Миколайович ГОРДАШ наголосили на важливості створення в закладі середовища, сповненого творчого духу народної культури. Обговорено потребу у впровадженні заходів з розвитку етнокультурних компетентностей і патріотичного виховання.



У доповіді «Суб’єктивні відчуття самотності здобувачів освіти в умовах війни» кандидат психологічних наук Ганна ГУД окреслила психологічні ризики і фактори емоційного неблагополуччя сучасної студентської молоді. Доповідачка особливо підкреслила важливість системної підтримки, анонімного зворотного зв’язку та моніторингу психологічного стану студентів. Ганна Олександрівна запропонувала провести опитування студентів, упровадити скриньки довіри, підвищити психологічну обізнаність педагогів і забезпечити регулярний моніторинг адаптованості студентів.



Засідання Вченої ради засвідчило послідовну роботу коледжу над підвищенням якості освіти, розвитком професійної майстерності педагогів і створенням сприятливих умов для творчого, наукового та культурного зростання здобувачів освіти.

 

Катерина ВОЛОХАТА,

кандидат педагогічних наук, секретар Вченої ради

 
 
 

Коментарі


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square

© КЗВО "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"

bottom of page