top of page

ВІДКРИТИЙ УРОК ДЛЯ СТУДЕНТІВ 31-ОМ ГРУПИ


ree

20 листопада 2025 року в межах співпраці з партнерами-стейкхолдерами та з метою підготовки студентів до проходження педагогічної практики «Пробні уроки» відбувся відкритий урок образотворчого мистецтва в 6-А класі на тему «Побутовий жанр. Зупинена мить: моя українська родина», який провела Наталя КМЕТЬ – учителька Барського ліцею №2, рецензентка освітньо-професійної програми спеціальності A4 Середня освіта (A4.12 Мистецтво. Образотворче мистецтво) / 014 Середня освіта (014.12 Середня освіта. Образотворче мистецтво).

Хід уроку спостерігали студенти 31-ОМ групи, методисти практики та представники ліцею. Наталя Григорівна чітко окреслила цілі заняття: ознайомити учнів з поняттям побутового жанру, його особливостями й прикладами; розвивати естетичний смак та вміння аналізувати твори мистецтва; виховувати патріотизм на основі творів українських художників; формувати ключові компетентності НУШ: культурну, комунікативну, інформаційну, дослідницьку, соціальну та громадянську.

Урок поєднав елементи традиційної методики викладання мистецтва і сучасні педагогічні технології: мотиваційний вступ, перегляд презентацій, аналіз репродукцій (прикладів домашнього побуту в українському мистецтві), демонстрацію ескізів, а також практичну частину – створення композиції «Моя українська родина». Особливу увагу було приділено роботі з композицією, кольором і символікою побутових предметів як носіїв родинної пам’яті. Студенти-практиканти спостерігали за методичною моделлю проведення уроку та мали можливість прокоментувати застосовані прийоми й запропонувати альтернативні педагогічні рішення.

Учні підготували власні дослідження творчості українських майстрів-живописців, які працювали в побутовому жанрі: ШКОЛЬНІК Назар досліджував творчість Миколи Пимоненка, ТИХОЛАЗ Роман – творчість Сергія Васильківського, САУЛЯК Олександр – творчість Костянтина Трутовського.



Шестикласники створили композиції, у яких домінували мотиви родини, домашнього затишку і національної символіки.

Методисти відзначили високий рівень підготовки уроку та вдалі методичні прийоми (проблемно-евристичні запитання, інтеграцію культурних матеріалів).

Студенти 31-ОМ групи отримали цінний досвід спостереження за управлінням класом, організацією практичної діяльності, індивідуальною підтримкою учнів, а також ознайомилися з базою практики й освітнім середовищем закладу.

Наталя Григорівна КМЕТЬ підкреслила важливість поєднання національно-культурного змісту з сучасними педагогічними підходами та відзначила активну участь студентів у підготовці практичних завдань.

У результаті творчої взаємодії окреслено подальші напрями співпраці:

-         обмін методичними матеріалами між ліцеєм і фаховим коледжем;

-         організація серії відкритих уроків-майстерень для обміну досвідом;

-      супровід студентів під час їхніх пробних уроків з регулярним зворотним зв’язком від методистів і викладачів-менторів.

Висловлюємо щиру подяку Наталі Григорівні КМЕТЬ за майстерно проведений урок та цінні рекомендації майбутнім учителям мистецтва.

 

Сергій БОГУЦЬКИЙ, викладач

 кафедри мистецьких дисциплін

 
 
 

Коментарі


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square

© КЗВО "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"

bottom of page