ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ КУРАТОРІВ ГРУП, КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ
- Вероника Тесля
- 1 день тому
- Читати 2 хв

У понеділок 3 листопада в онлайн-форматі відбулося засідання циклової комісії кураторів груп, класних керівників та вихователів. Роботу зібрання відкрила докторка філософії заступниця директора з навчальної роботи Олена Дмитрівна САМБОРСЬКА.
З інформацією про вплив інтернет-ресурсів на свідомість та життя здобувачів освіти виступила Катерина Миколаївна ПРУХНІЦЬКА. Доповідачка зосередила увагу на тому, що Інтернет став простором, у якому формується свідомість, поведінка і система цінностей сучасної молоді. Для студентів це середовище спілкування, навчання, відпочинку, самовираження і навіть самоствердження. Завдання педагогічної спільноти полягає в тому, щоб показати молодим людям перевагу реального життя: живого спілкування, командної роботи, фізичної активності; переконати, що справжні емоції, підтримка, довіра народжуються не в онлайн-просторі, а поруч. Катерина Миколаївна підсумувала: «Якщо ми навчимо студентів користуватися інтернетом розумно – як джерелом знань, мотивації та натхнення, – тоді він стане нашим союзником у вихованні здорових, активних і гармонійних особистостей».
Ганна Феодосіївна КОРОЛЮК ознайомила з показниками зростання у 2025 році попиту на мережу Інтернет у світі та в Україні. Цікаво було почути про результати опитування здобувачів освіти щодо користування мережею. Доповідачка зазначила, що, зважаючи на актуальність проблеми, необхідно сприяти підвищенню цифрової грамотності студентів та ліцеїстів шляхом використання сучасних онлайн-ресурсів, освітніх платформ і цифрових технологій у навчальному процесі; активно впроваджувати інтернет-технології в навчання, виховну роботу та самоосвіту через участь в олімпіадах, турнірах, конкурсах, фестивалях у формах онлайн-комунікацій; заохочувати здобувачів освіти до творчої та дослідницької діяльності в мережі Інтернет, використовуючи безпечні та перевірені джерела інформації.
Про адаптацію здобувачів освіти першого року навчання до освітнього процесу в коледжі інформувала Оксана Володимирівна КОНДРАТЮК. Доповідачка зосередила увагу на особливостях процесу адаптації студентів 11-ОСЖ групи і, зокрема, зазначила, що основними труднощами, з якими стикаються першокурсники, є: зміна звичного середовища, нові вимоги до самостійної роботи, збільшення обсягу навчального матеріалу, необхідність планування часу, особиста відповідальність за результати навчання. Оксана Володимирівна наголосила, що для успішної адаптації важливо створити сприятливе освітнє середовище: забезпечити студентам психологічну підтримку, систематично проводити роз’яснення щодо правил освітнього процесу, організовувати тематичні години куратора, тренінги, зустрічі з успішними старшокурсниками. «Адаптація здобувачів освіти першого року навчання – це комплексний процес, що потребує уваги з боку викладачів, батьків і самих студентів. І саме від її успішності залежить подальший рівень мотивації та професійного становлення молоді», – підкреслила доповідачка.
Про хід адаптації учнів 10-Б класу наукового ліцею-інтернату доповідала Світлана Дмитрівна СЕРЕДЮК. Розповівши про різні форми роботи та організаційні заходи, спрямовані на полегшення процесу звикання учнів до нового освітнього простору, доповідачка внесла пропозицію системно забезпечувати соціальну інтеграцію учнів у колективі; підвищувати дидактичну ефективність навчання; формувати психологічний комфорт та емоційну стійкість молоді; розвивати самостійність та відповідальність ліцеїстів; сприяти культурному, творчому та фізичному розвиткові вихованців.
Підсумувала роботу засідання Олена Дмитрівна САМБОРСЬКА, наголосивши на важливості чітко спланованої виховної роботи зі здобувачами освіти та підкресливши її важливість для формування відповідальної і свідомої особистості.
Людмила Пантелюк, голова циклової комісії
кураторів груп, класних керівників та вихователів
































































Коментарі