ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ: ОБГОВОРЮВАЛИ ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ
- Вероника Тесля
- 22 години тому
- Читати 2 хв

29 вересня відбулося засідання методичної ради з питань удосконалення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в коледжі.
Роботу методичної ради відкрила заступниця директора з навчальної роботи доктор філософії Олена САМБОРСЬКА. У вступному слові Олена Дмитрівна наголосила, що одним із ключових чинників підвищення якості підготовки фахівців є якісне навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін, яке інтегрує традиційні матеріали та сучасні цифрові ресурси.
Про нові вимоги до навчально-методичного забезпечення дисциплін інформувала завідувачка кафедри педагогіки, психології та фахових методик кандидат педагогічних наук Наталія ФЕДОРЧУК. Увагу було зосереджено на електронних освітніх ресурсах та структурі програм навчальних дисциплін, силабусів, авторських навчальних посібників, методичних рекомендації, комплектів завдань для самостійної і практичної роботи студентів. Окремо йшлося про відповідність навчально-методичного забезпечення сучасним освітнім стандартам, практичну спрямованість матеріалів, використання інноваційних технологій, інтеграцію електронних курсів у систему дистанційного навчання.
Власним досвідом удосконалення навчально-методичного забезпечення фахових дисциплін поділилися викладачі, що працюють з групами бакалаврату.
Викладач філологічних дисциплін доктор філософії Вікторія ПОБЕРЕЦЬКА зазначила, що доцільно активізувати використання цифрових ресурсів у навчально-методичному забезпеченні, підвищувати рівень ІКТ-компетентності викладачів у контексті створення та використання методичних матеріалів.
Викладач дошкільної педагогіки та фахових методик доктор філософії Юлія САВРІЙ наголосила, що вдосконалення методичного забезпечення варто розглядати як безперервний процес, який включає три ключові етапи: аналіз, модернізацію змісту, створення нових навчальних ресурсів.
Викладач дошкільної педагогіки та фахових методик кандидат педагогічних наук Ганна ЗАДОРОЖНА поділилися практикою впровадження інтерактивних методів навчання, використання електронних освітніх платформ, а також продемонструвала авторські моделі мультимедійних презентацій та інтерактивні тестові завдання для підвищення мотивації студентів.
Викладач дошкільної педагогіки та фахових методик Надія СКОРБАТЮК у своєму виступі вказала, що необхідним компонентом навчально-методичного забезпечення є матеріали для контролю якості знань: завдання для поточного, модульного та підсумкового контролю; тестові завдання, екзаменаційні білети, питання для самоконтролю; критерії оцінювання навчальних досягнень студентів.
Представлений досвід засвідчив: викладачі коледжу активно впроваджують сучасні підходи до створення навчально-методичних комплексів. Освітня діяльність досвідчених педагогів поєднує цифрові інновації, практичну спрямованість, інтеграцію дисциплін та індивідуалізацію освітнього процесу, що є важливою передумовою якісної підготовки майбутніх фахівців. Удосконалення навчально-методичного забезпечення фахових дисциплін, будучи динамічним процесом, потребує системної роботи. У перспективі важливим завданням є подальший розвиток електронних ресурсів, створення відкритих освітніх платформ та посилення практичної спрямованості навчання.
Людмила КАПЛИЧНА,
методист коледжу, доктор філософії
Коментарі