top of page

Нарада голів циклових комісій коледжу в онлайн-режимі

11 травня 2020 року відбулася нарада голів циклових комісій коледжу. З огляду на те, що навчальний процес в умовах карантину здійснюється дистанційно, учасники наради працювали в онлайн-режимі з використанням платформи Zoom.

Розпочав відеоконференцію директор коледжу Савчук П.Н. Предметом обговорення були питання, пов’язані з підвищенням ефективності дистанційного навчання і роботи закладу освіти в цілому в нинішній ситуації. Спілкувалися, зокрема, про забезпечення освітнього процесу в умовах карантину (на виконання розпорядження Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації від 07.05.2020 р. №1846); набуття досвіду в проведенні екзаменаційної сесії і захисту курсових робіт із використанням сучасних засобів відеокомунікації; важливість оформлення документації на електронних і паперових носіях; нові підходи до проведення засідань циклових комісій та оформлення книг протоколів у нестандартних умовах роботи навчального закладу; перехідне і прогнозоване навантаження викладачів на 2020-2021 навчальний рік; зміни в Умовах прийому до ЗВО у 2020 році; створення репозитарію коледжу на сайті закладу.

Про організацію і результати дистанційного навчання в групах різних спеціальностей прозвітували голови циклових комісій: Богуцький С.П., Бурятинська Н.І., Восколуп В.П., Косюк В.І., Кузнєцова Л.В., Лебединська Т.М., Слободянюк Л.М., Любарська Л.П., Нечитайло М.М., Хорошун Л.В. Голови комісій озвучили узагальнену інформацію про роботу викладачів і студентів, порушили питання щодо налагодження зв’язку зі здобувачами освіти, яким проблемно виходити в онлайн і виконувати завдання в Google Classroom; подали конструктивні пропозиції стосовно вирішення окресленої проблеми.

Заступник директора з навчальної роботи Самборська О.Д. ознайомила членів відеоконференції з системою оформлення навчальних журналів і звітної документації під час завершення навчального року в умовах карантину; наголосила на необхідності обговорення членами циклових комісій попереднього педагогічного навантаження на 2020-2021 навчальний рік; розказала про зміни в цьогорічних умовах прийому абітурієнтів.

Заступник директора з гуманітарної освіти і виховної роботи Бурса А.І. прокоментувала досвід організації та проведення захисту курсових робіт в онлайн-режимі; наголосила на тому, що з наступного навчального року буде забезпечено умови для збереження на електронних носіях усієї документації кожної циклової комісії; поінформувала про створення репозитарію коледжу, де вже розміщено курсові і кваліфікаційні роботи, автори яких отримали допуск до захисту в поточному навчальному році.

Завдяки чітко організованій роботі в онлайн-режимі було розглянуто всі питання, винесені на нараду, й окреслено перспективи подальшої діяльності циклових комісій коледжу.


61 перегляд
Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page