МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ НАВЧАЮТЬ І НАДИХАЮТЬ: ВІДКРИТІ УРОКИ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
- Вероника Тесля
- 14 жовт.
- Читати 2 хв

У межах Марафону педагогічної творчості студенти спеціальності 013 «Початкова освіта» продовжують упевнено крокувати шляхом професійного становлення. Цього разу студентки 41-Ш групи Вікторія САНДАЛЮК та Даша ЗЕМБА провели відкриті пробні уроки з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» на базі Барського ліцею №2. На спостереження були запрошені студенти 31-Ш групи.
Вікторія САНДАЛЮК провела урок з природничої освітньої галузі, темою якого стала поетична подорож у довкілля «Марійка Підгірянка про красу природи. Як далеко у минуле ми можемо зазирнути?» Практикантка поставила за мету сформувати в дітей любов до рідного краю, навчити їх бачити і цінувати красу навколишнього світу через поетичне слово української письменниці.
Підготовка до проведення відкритих уроків вимагала від студентів не лише творчості, а й глибокого розуміння методики навчання. Велику допомогу в підготовці надали методист практики та вчитель-класовод 4-А класу Світлана Петрівна ВАСЮТИНСЬКА. Наставники поділилися досвідом, допомогли вдосконалити конспекти занять, підібрати дидактичний матеріал і методичні прийоми, що сприяли б ефективному засвоєнню знань молодшими школярами.
Під час уроку Вікторія САНДАЛЮК продемонструвала креативність, емоційність і вміння зацікавити дітей. Учні слухали пісню «Місяць і зорі», зацікавлено сприймали інформацію про життя і творчість Марійки Підгірянки, створили тематичну «хмару слів», виконали інтерактивні вправи, здійснили віртуальну подорож до Музею екології гір та історії природокористування, що на Рахівщині, і навіть стали учасниками мініексперименту «Пам’ять землі».
Урок пройшов у доброзичливій і творчій атмосфері. Студентка вдало поєднала елементи природничої, мовно-літературної освітньої галузі та екологічного виховання, що відповідає сучасним підходам Нової української школи.
Даша ЗЕМБА провела показовий урок з соціальної та здоров’я збережувальної освітньої галузі для учнів 3-Б класу під керівництвом учителя Тамари Броніславівни ТИХОЛАЗ та методиста Катерини Миколаївни ВОЛОХАТОЇ.
Тема уроку – «Винаходи, що допомагають берегти природу. Дбайливе ставлення до природних ресурсів і вплив людини на довкілля» – виявилася надзвичайно актуальною та пізнавальною для молодших школярів.
Під час заняття учні вирушили в цікаву екологічну подорож, виконували інтерактивні завдання, переглядали відео, брали участь у грі «Добрі й шкідливі вчинки», навчалися сортувати сміття та дізнавалися про винаходи, що допомагають зберегти природу. Особливе захоплення викликало творче завдання «Винахідник», під час якого діти створювали власні ідеї екологічних пристроїв майбутнього.
Урок пройшов у дружній, натхненній атмосфері, сприяв розвитку екологічної свідомості, культури спілкування, спостережливості і творчості учнів. Діти із задоволенням долучилася до обговорення важливих тем збереження природи та ресурсів планети.
Після проведення занять відбувся їх аналіз. Студенти обмінювалися враженнями, аналізували методику, прийоми роботи з дітьми, ефективність використаних завдань і дидактичних матеріалів. Третьокурсники активно долучилися до дискусії, переймаючи цінний досвід від студентів четвертого курсу, що вже мають перші успіхи в педагогічній практиці. Така взаємодія стала чудовим прикладом наступності, підтримки та професійного зростання в студентському колективі.
Катерина ВОЛОХАТА, методист практики




























































Коментарі