27 травня 2020 року відбулася відеоконференція студентів 21-Д групи спеціальності «Дошкільна освіта», яку організувала куратор Якубчик О.М., використавши технічні можливості платформи Zoom.
До зустрічі в режимі онлайн долучилися: Маліновський Ю.Л., завідувач відділення загальноосвітньої підготовки; Марчук С.В., завідувач практи; Любарська І.П., голова циклової комісії викладачів дошкільної педагогіки.
Питання, винесені на обговорення, стосувалися аналізу роботи здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання.
Відеоконференцію розпочала Ольга Миколаївна Якубчик, яка проаналізувала рівень активності кожного студента в дистанційно налагодженому освітньому процесі, дала другокурсникам поради і рекомендації стосовно індивідуальної системи роботи в нинішніх умовах. Куратор відзначила, що студенти працюють добросовісно, своєчасно виконують завдання і надсилають їх на перевірку; займаються пошуко-дослідницькою діяльністю згідно з вимогами і методичними рекомендаціями викладачів; але в роботі групи мають місце проблеми, спричинені переважно низькою швидкістю інтернету у віддалених селах, де проживають окремі здобувачі освіти.
У своєму виступі Юрій Леонідович Маліновський поінформував учасників відеоконференції про особливості проведення ЗНО-2020, дав відповіді на поставлені запитання. Завідувач відділення загальноосвітньої підготовки акцентував увагу студентів на тому, що час, який залишився до початку основної сесії незалежного оцінювання, потрібно використати максимально; продуктивна самостійна робота допоможе кожному спрогнозувати свій результат.
Марчук Світлана Віталіївна підбила підсумки заліку з педпрактики у 21-Д групі, детально зупинилася на особливостях організації в поточному навчальному році практики з основ природознавства.
Любарська Іларія Петрівна проаналізувала стан успішності студентів 21-Д групи з дошкільної педагогіки та додаткової спеціалізації «Домашній вихователь»; відзначила, що здобувачі освіти працюють у цілому організовано, старанно, відповідально підходять до виконання творчих завдань; однак не всі вони змогли синхронно включитися в режим дистанційного навчання.
Завершуючи свою роботу, учасники відеоконференції дійшли спільного висновку: в умовах сьогодення потрібно вчитися будь-які виклики сприймати як нові можливості, вирішувати проблеми конструктивно і, що не менш важливо, залишатися оптимістами.