Позитивні враження студентів 41-Ш групи від самостійної педагогічної діяльності

March 19, 2019

  Студенти спеціальності «Початкова освіта» повернулися у коледж із переддипломної практики та поділились враженнями від роботи у школі.

 

  Переддипломна практика дала змогу відчути себе у ролі вчителя. Вона є досить нелегкою. Дуже важливо чимось зацікавити дітей, організувати цю роботу так, щоб у діток залишилися гарні враження. І яке це приємне відчуття, коли маленькі «зірочки» біжать до тебе, обіймають і довго не відпускають. Тоді розумієш, що дитячі посмішки нічого не замінить. Я зрозуміла, що обрала правильний шлях, що це – моя професія.

Т. Довгань

 

  Професія вчителя без сумніву потребує наполегливості, щирого бажання молодого педагога спілкуватися із дітьми, вимагає щоденної наснаги та моральної стійкості. Але усі старання вчителя того варті. Адже лише тоді у просторому класі тебе завжди зустрічатимуть запалені вогником щастя дитячі очі, їх такі приємні та доброзичливі посмішки, теплі слова підтримки, одні з яких найбажаніші – «Ми Вас дуже любимо».

О. Кислиця

 

  Педагогічна практика є чудовою підготовкою майбутнього вчителя до роботи в школі лише в тому випадку, якщо ти впевнений у правильності вибору своєї професії. Особисто я отримала колосальний досвід та змогу реалізувати себе у вчительській роботі. Переддипломна практика мені дуже сподобалася і я рада, що обрала саме наш заклад для отримання професії вчителя.

А. Казьмірова

 

   Оскільки проходження переддипломної практики було насичене позитивними емоціями, я зрозуміла, що не помилилася із вибором своєї професії. За період практики я отримала досвід спілкування з дітьми, можливість відчути себе справжнім вчителем. Навчати дітей – це моє покликання!

Л. Білоконь

 

   Практика у 1-А класі Барської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 у дала змогу відчути всі позитивні та негативні моменти НУШ. Серед основних позитивних змін – тематичні тижні, ранкові зустрічі, інтегровані уроки, робота в парах та групах на засадах діяльнісного підходу. Під час дослідів і спостережень, дитина сама вчиться здобувати знання. Серед мінусів – у класі забагато дітей.  

   Хочу подякувати за все Стадій Лілії Миколаївні, випускниці БГПК. Ця практика збагатила професійний досвід та змінила моє ставлення до Нової української школи у позитивну сторону.

В. Марчук

 

   Переддипломна практика допомогла мені зрозуміти, що я комфортно почуваю себе у ролі вчителя. Робота із дітьми розкрила мене як педагога і особистість. Найбільше запам'яталися усміхнені обличчя, які кожного ранку зустрічали мене біля класу та надавали наснаги і натхнення у роботі.

Д. Політанська

 

   Дякуючи цій практиці, я зрозуміла, що хотіти і бути вчителем – це зовсім різні речі. Не так просто зацікавити дітей і завжди тримати їхню увагу. Вчитель має бути цікавим, креативним, винахідливим –  діти це люблять.

М. Хомчак

 

   Переддипломна практика – це та практика, яка дає змогу зрозуміти чи правильно ти обрав професію, чи ні. Для мене ця практика була дуже корисною тому, що сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, а також формуванню педагогічних здібностей.

І. Гулевата  

 

   Я вкотре переконалася, що професія вчителя –  це правильний вибір у моєму житті.

Т. Житнюк

  

   Під час переддипломної педагогічної практики я здобула новий досвід у роботі з 1 класом за програмою НУШ. При роботі з учнями часто використовувала танграм, Lego-цеглинки, лепбук, мультимедійні засоби. Дітям у такій атмосфері подобається. Вони добре сприймають матеріал. Після проходження практики в мене залишилися приємні враження.

Н. Ярова

  

   Переддипломна педагогічна практика була для мене дуже корисною. Я зрозуміла, що працювати з дітьми - це найкраща робота.

Д. Музика

  

   Переконалась, що ніяка література не замінить проходження практики в школі. Я утвердилась у впевненості щодо правильності вибору професії.

Л. Рога

 

   Професія вчителя –  це дуже важка і клопітка праця. І про вчителя я хочу сказати словами Л. Толстого «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим вчителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учнів».

В. Мельник

 

   Діти – нашe майбутнє, і завдання вчитeля – створити сприятливe освітнє сeрeдовищe для виховання справжніх патріотів і громадян України. Завдяки цій практиці я зрозуміла, що обрала вірний шлях у своєму житті.

Ю. Губeлюк

 

   Переддипломна практика дала змогу відчути себе вчителем. Я впевнена, що професія вчителя це – моя професія.

Н. Олійник

 

   Я зрозуміла, що я обрала правильну професію. Отримала багато позитивних вражень. Сподіваюсь, що у майбутньому в мене буде такий же клас.

Н. Федькова