top of page

«Милування красою осені»


4 жовтня в рамках проведення тижня кафедри педагогіки, психології та фахових методик на базі ЗДО №8 «Дружба» м. Бар у середній «Б» групі було проведено заняття із ознайомлення з природнім довкіллям «Милування красою осені» (за методикою еколого-естетичного виховання В..О. Сухомлинського).

Спілкування із природою, уміння бачити і відчувати її красу, відображати її у слові, грі, співі, музикуванні – одна із ключових позицій освітньої системи видатного педагога В.О. Сухомлинського, якою керуються викладачі та студенти спеціальності «Дошкільна освіта» під час педагогічної практики.

Студенти 41-Д групи (методист Н.К. Костюк) під час заняття створили атмосферу милування красою ранньої, золотої та пізньої осені, дітлахи відчули запах, смак її дарів, дізналися, як лісові звірі готуються до зими.

Малята із захопленням слухали розповіді Лариси Фофонової, яка проводила заняття, зустрілися на ньому із чарівною Осінню (Віта Палій), Гарбузом (Інна Клют), з радістю жваво виконували їх цікаві завдання (слухаючи музику, уявляли осінню красу, створювали осінній колаж, відгадували загадки, відтворювали у танці вальс падолисту, грали роль «родичів гарбузових» у грі-драматизації «Ходить Гарбуз по городу»).

Вихователі Н.В. Трухан і Л.В. Кушнір із задоволенням спостерігали за ходом заняття, бо у спільній злагодженій діяльності дітей та студентів є частка і їх самовідданої праці – надання консультацій, порад, показ моментів гри тощо.

Проведене заняття стало зразковим прикладом підготовки, проведення заняття із дітьми дошкільного віку для студентів 31-Д групи.

На занятті також були присутні заступник директор з виховної роботи, вчений секретар, кандидат мистецтвознавства, доцент А.І. Бурса, завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик, кандидат педагогічних наук Н.А. Дусь, викладачі-колеги, директор ЗДО №8 М.Ф. Котлуш, які під час обговорення відзначили належну підготовку студентів, їх активну співпрацю із вихователями та методистом, креативність у доборі методів, прийомів та засобів роботи, умілу співпрацю із вихованцями.

Усі присутні висловили побажання ґрунтовно вивчати і постійно застосовувати освітній діяльності літературну спадщину В.О. Сухомлинського, дотримуватися постулатів його педагогічної спадщини, яка ґрунтується на принципах народної педагогіки, гуманізму й дитиноцентризму.

Н.К. Костюк, Т.Й. Січко,

викладачі циклової комісії дошкільної

педагогіки, психології та фахових методик


79 переглядів
Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page