3 жовтня 2018 року у стінках Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського в рамках проведення тижня педагогіки, психології та фахових методик було проведено «Методичний міст: дошкілля – Нова українська школа: В.О. Сухомлинський у ХХІ столітті».
Освітяни міста, викладачі кафедри та студенти спеціальностей «Дошкільна освіта» й «Початкова освіта» обговорювали проблему реформування сучасної освіти в контексті педагогічної концепції В.О. Сухомлинського.
До дискусії долучилися представники органів місцевого самоврядування, закладів дошкільної та загальної середньої освіти:
1. «Заклад дошкільної освіти і Нова українська школа: засади наступності в освітній роботі):
Стрільчук Наталія Олександрівна – начальник соціально-гуманітарного відділу Барської міської ради;
Абрамович Віталія Василівна – головний спеціаліст соціально-гуманітарного відділу Барської міської ради;
Комендра Алла Романівна – директор закладу дошкільної освіти №3 «Зірочка» м. Бар;
Кутняк Тетяна Володимирівна – методист закладу дошкільної освіти №1 «Берізка» м. Бар;
2. «Втілення педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в Концепції Нової української школи»:
Клімова Валентина Петрівна – методист соціально-гуманітарного відділу Барської міської ради;
Романяк Лариса Григорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею №2 Барської міської ради;
Дуднік Інна Михайлівна, вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти №1 м Бар;
3. «Забарвлення життя особи з інвалідністю яскравими емоційними враженнями як важливий спосіб соціалізації, інтеграції в соціумі»:
Марущак Тетяна Леонідівна – директор комунального закладу «Барський міський центр соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями»;
4. «Впровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в практиці підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної та загальної середньої освіти»:
Марчук Світлана Віталіївна – завідувач практик Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського, викладач вищої категорії, викладач-методист;
Подуфалова Любов Георгіївна, викладач теорії та методики розвитку мовлення дітей, викладач вищої категорії, викладач-методист.
Дусь Наталія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик, висвітлила погляди В.О. Сухомлинського на особистість вчителя в контексті концепції особистісного підходу до виховання дитини, наголосивши на тому, що «об’єкт педагогічної праці – це найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, – її розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість» (за В.О. Сухомлинським).
Самборська Олена Дмитрівна, аспірант Інституту вищої освіти Національної Академії педагогічних наук України, викладач вищої категорії, викладач-методист, вразила усіх присутніх презентацією навчально-методичного комплексу мультимедійної лабораторії методик викладання предметів початкової школи, зокрема, – інтерактивних комунікаційних технологій як засобів навчання в новітньому освітньому просторі.
Н.А. Дусь, кандидат педагогічних наук,
завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик