Освіта в Україні: пошуки та здобутки

June 4, 2018

  У третю суботу травня в Україні відзначається професійне свято працівників науки – День науки.

  Свою шану науці щороку віддають і викладачі та студентство Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського.

1 червня у коледжі відбулися заходи по відзначенню Дню науки та з нагоди 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського.

   Пленарне засідання VІІІ студентської науково-практичної конференції до Дня науки «Освіта в Україні: пошуки та здобутки» (модератор: Н.А. Дусь) проводилося під лейтмотивом вислову В.О. Сухомлинського: «Одним з джерел переконань і громадянської одухотвореності особистості є моральна краса людської поведінки. Найскладніше і найтонше завдання вихователя полягає в тому, щоб сформувати в кожній людині її тверде несхитне моральне осереддя, утвердити ідеал, дати на все життя могутній духовний заряд непримиренності до зла, виробити вміння самостійно орієнтуватися в складних обставинах життя».

Символічним є те, що у День захисту дітей студенти піднімали актуальні питання формування особистості дитини:

  • Проблеми виховання особистості у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського (Стаднійчук Діана, студентка спеціальності «Початкова освіта» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; керівник: Марчук Світлана Віталіївна, викладач-методист вищої категорії Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені  Михайла Грушевського);

  • Система заходів щодо формування у старших дошкільників культури спілкування в контексті наступності дошкільної та початкової освіти (Марчук Ірина, студентка магістратури спеціальності «Дошкільна освіта» Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського; керівник: Лапшина Ірина Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, секретар Вченої ради Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського);

  • Потенціал дитячої літератури для виховання патріотичних почуттів у старших дошкільників (студентка магістратури спеціальності Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського; керівник: Лапшина Ірина Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, секретар Вченої ради Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського);

  • Дослідження реального стану сформованості навички читання у першокласників (Пасічник Людмила, студентка спеціальності Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського; керівник: Лапшина Ірина Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, секретар Вченої ради Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського;

  • Психологічні особливості міжособистісних конфліктів студентської молоді (Варавко Микола, студент магістратури спеціальності Вінницької академії неперервної освіти; керівник: Кузьменко Юлія Володимирівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук Вінницької академії неперервної освіти);

  • Методика формування уявлень молодших школярів про алгоритм та середовище алгоритмів ( студентка спеціальності «Початкова освіта» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; кБарського гуманітарно-педагогічного коледжу іменіМихайла Грушевського);

  • Методика виконання педагогічного малюнка на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах (Люльчак Юлія, студентка спеціальності «Початкова освіта» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; кБарського гуманітарно-педагогічного коледжу іменіМихайла Грушевського);

  • Виховання позитивного ставлення до школи у дітей старшого дошкільного віку (Борсолюк Юлія, студентка спеціальності «Дошкільна освіта» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; кБарського гуманітарно-педагогічного коледжу іменіМихайла Грушевського);

  • Сучасні технології навчання музичного мистецтва в загальноосвітній школі (Коваль Владислава, студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; кБарського гуманітарно-педагогічного коледжу іменіМихайла Грушевського);

  • Захист права дитини на належне утримання в сучасному законодавстві України (Бартошинська Тетяна, студентка спеціальності «Правознавство» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; кБарського гуманітарно-педагогічного коледжу іменіМихайла Грушевського);

  • Провадження в справах про надання дозволу на шлюб неповнолітніх (Кольцова Леся, студентка спеціальності «Правознавство» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; керівник: Шмирко Галина Олександрівна, викладач-методист Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені  Михайла Грушевського);

  • Актуальні проблеми надання державної допомоги сім’ям з дітьми (Вишковська Ірина, студентка спеціальності «Правознавство» Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського; кБарського гуманітарно-педагогічного коледжу іменіМихайла Грушевського).

  З вітальним словом до учасників конференції виступила Бурса Антоніна Іванівна, кандидат мистецтвознавства, доцент, вчений секретар Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М.Грушевського.

В межах конференції проводилися секційні засідання:

  • секція «Сучасні тенденції початкової освітиУкраїні;

  • секція «Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні;

  • секція «Сучасні технології здійснення музичної освіти в Україні»;

  • секція «Удосконалення процесу художньо-естетичної освіти в Україні;

  • секція «Проблеми правової освіти в умовах розбудови сучасного суспільства».

   Результати науково-пошукової роботи студентів будуть представлені у збірнику тез та статей «Студентський науковий вісник».

Програмою заходів було передбачено проведення науково-практичного семінару наукового товариства «Пошук» за темою «Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського крізь призму століть» (модератор: М.О. Мороз):

  • Впровадження навчально-виховних ідей В.О. Сухомлинського у систему підготовки педагогічних фахівців у Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М. Грушевського (Мороз Майя Олександрівна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри мистецьких дисциплін, керівник наукового товариства молодих науковців «Пошук»);

  • Погляди В.О. Сухомлинського на виховання засобами мистецтва (Гуд Ганна Олександрівна, викладач музичних дисциплін);

  • Використання інсценізації за мотивами казок В.О. Сухомлинського у практичній підготовці студентів (Лісова Алла Володимирівна, викладач музичних дисциплін);

  • Використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті вимог сучасної освіти (Мар’євич Наталія Костянтинівна, кандидат педагогічних наук, викладач музичних дисциплін);

   Усіх присутніх особливо вразило с творення викладачем образотворчого мистецтва Андрієм Миколаєвичем Гордашем портрету В.О. Сухомлинського.

 

Н.А. Дусь, кандидат педагогічних наук,

завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Найцікавіше