top of page

Науково-практичний семінар товариства молодих науковців коледжу «Пошук»


1 червня в рамках заходів, приурочених до Дня науки в Україні, що традиційно відзначається у травні, відбувся науково-практичний семінар товариства молодих науковців Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського «Пошук» на тему: «Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського: крізь призму століть».

Об’єднання молодих науковців «Пошук», яке очолює кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри мистецьких дисциплін Мороз Майя Олександрівна, – це об’єднання, до складу якого входять викладачі коледжу, що мають наукове звання, аспіранти та здобувачі наукового ступеня, усі небайдужі до розвитку науки в коледжі, а також студенти IV курсів та бакалаврату. Діє наукове об’єднання вже третій рік поспіль. Результатом діяльності «Пошуку» є проведення наукових семінарів та щорічний друк наукових тез та статей.

Цьогоріч зібрання товариства молодих науковців «Пошук» було присвячене обговоренню педагогічної спадщини українського педагога, публіциста, письменника, поета Василя Олександровича Сухомлинського. Така тема обрана недарма. Адже саме у 2018 році (28 вересня) ми відзначатимемо 100 річницю від дня народження видатного педагога. Проведення семінару саме за такою темою засвідчує те, що учасники наукового об’єднання «Пошук» долучаються до ряду заходів, приурочених 100 річниці з дня народження Василя Олександровича Сухомлинського.

Педагогічна спадщина українського педагога надзвичайно багата. Твори В. Сухомлинського видані 53-а мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників. Книга «Серце віддаю дітям» перекладена на 30 мов світу і витримала 54 видання.

Його книги присвячені головним чином вихованню і навчанню молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови і літератури в школах. Наш навчальний заклад не є винятком: викладачі та студенти педагогічних спеціальностей мають у своєму педагогічному та методичному арсеналі чимало художніх та науково-публіцистичних творів, які використовують не лише на навчальних дисциплінах, але й під час проходження педагогічної практики.

На мистецькому аспекті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського зупинилася у своєму виступі викладач музичних дисциплін Гуд Ганна Олександрівна з темою виступу «Погляди В. О. Сухомлинського на виховання засобами мистецтва».

Продовжуючи обговорення творчої спадщини Василя Олександровича Сухомлинського, запропонувала свій виступ викладач музичних дисциплін Лісова Алла Володимирівна за темою «Використання інсценізації за мотивами казок В.О. Сухомлинського у практичній підготовці студентів».

Казки для дітей, яких чимало є у творчому доробку педагога, користуються попитом та є актуальними і сьогодні. Вивчаючи дисципліни психолого-педагогічного циклу та фахові методики, студенти часто використовують казки Сухомлинського, інсценізуючи їх та демонструючи власні композиції на педагогічній практиці. Саме на аспекті театралізації та синтезі мистецтв у процесі вивчення казок для дітей В. О. Сухомлинського зупинилася кандидат педагогічних наук Мар’євич Наталія Костянтинівна із темою виступу «Використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті вимог сучасної освіти».

Завершився науково-практичний семінар яскравим моментом створення портрету Василя Сухомлинського викладачем образотворчого мистецтва Гордашем Андрієм Миколайовичем.

Творчість та педагогічна спадщина українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського, його гуманістичні ідеї актуальні сьогодні, як ніколи. Адже йдеться про формування сучасного педагога нової генерації, залежного від соціально-культурних змін, що відбуваються в суспільстві.

Пам’ять про видатного українського педагога, його численні праці ніколи не зникнуть із методичних засад фахової педагогічної підготовки, завжди житиме та продовжуватиметься у поколіннях прийдешніх.


92 перегляди
Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page