top of page

ЧЕРЕЗ ТВОРЧІСТЬ ВИКЛАДАЧА ДО ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТА


Здатність не може існувати там, де немає місця для її прояву

Л. Фейєрбах

У вівторок, 20 березня, відбувся масштабний захід в стінах Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського – обласне методичне об’єднання практичних психологів і соціальних педагогів ЗВО Вінницької області. Тема семінару: «Психологічний портрет творчо обдарованої особистості. Проблеми ідентифікації обдарованості та поведінкові відмінності обдарованих студентів. Розвиток творчих здібностей студентів педагогічного профілю».

З 10.00 год. проходила реєстрація учасників семінару (реєстрація: Бурлака Т., Ткачук Л., Цицюрська О., Шаравара В.), а вже об 11.00, спільно з адміністрацією коледжу, відбулося відкриття заходу та знайомство із закладом освіти. З промовою «Роль працівників психологічної служби у системі роботи з обдарованою молоддю» та вітальним словом виступив директор коледжу, кандидат педагогічних наук Савчук Петро Несторович. Він наголосив, що виховуючи творчу молодь, викладач і сам має бути творчою особистістю, згадавши кредо нашого навчального закладу: «Через творчість викладача до творчості студента».

Також гостей коледжу привітав народний ансамбль козацької пісні (керівник: Сошинська Н. В) у складі: Мацуляка Д., Кутняка Т., Васюти В., Ільяшева Є., Замараєва В., Мацишена С., Цицюрського В., Михайлова М., Чернілевського О. Ю., Мілінчука А. О., Крупського В. М.

В межах семінару презентувала роботу практичний психолог Гулько О. М. за темою: «Психологічний портрет творчо обдарованої особистості. Проблеми ідентифікації обдарованості та поведінкові відмінності обдарованих студентів». З її ініціативи були проведені два тренінги – «Розвиток творчих здібностей студентів педагогічного профілю підготовки» та «Психолого-педагогічні техніки розвитку обдарованості студентів». В тренінгах брали участь студенти 3-4 курсів: 41-ОМ – Буцвін М., Вальчук Л., Поперечна К., Зябченко І., Кубанцева Д., Мельник О., Невський В., Трачук В; 31-Ш – Десятник Н., Марчук В., Хайрова Я., Хомчак М.

Отож, такі заходи мають велику вагу в організації вихованого процесу, вони спрямовують педагога та відкривають нові можливості людських ідей.

АНАСТАСІЯ ІСЬКО


146 переглядів
Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page