top of page

ВИХОВУВАТИ СЕРЦЕМ, ЧЕРЕЗ СЕРЦЕ, ДЛЯ СЕРЦЯ…


Ще один важливий рубіж пройдено студентами 41Д групи – захищено результати проходження державної педагогічної практики. Як відзначають самі дівчата, практика стала критерієм перевірки доцільності обраного професійного шляху та готовності до ненастанної праці й творчих здобутків.

Те, що майбутні виховательки не помилились у життєвому виборі, було уже видно із підготованих папок із впорядкованою документацією: об’ємні, із великими, геть списаними, загальними зошитами календарних планів, щоденників, укладеними за розділами чинних програм наочними матеріалами, адже практику пройдено за кваліфікаціями «Вихователь» та «Вихователь логопедичних груп», «Домашній вихователь». Географія розподілу – міста Бар, Вінниця, Хмельницький, Шаргород, Тульчин.

Перші кадри презентацій – і педагогічне кредо кожної студентки висвітлює її трепетне ставлення до обраної професії. Ірина Біланюк: «Знай дитину, розумій дитину, будь часточкою життя дитини!», Валентина Боснюк: «Вихователь починається з любові, а любов – з дитинства», Ольга Дзигман: «Кожній дитині – світло знань, кожній дитині – світло любові!», Наталя Гаврилюк: «Кожна дитина має свою вершину і завдання вихователя – допомогти дитині досягти її!». А Тетяна Ткачук свій захист розпочала словами, які стали заголовком цього матеріалу: «Виховувати серцем, через серце, для серця!»

Наші майбутні колеги вважають пріоритетними напрямками роботи з дітьми фізичний розвиток, самостійну дослідницько-пошукову діяльність, набуття дітьми художніх компетенцій. При організації занять підшуковували незвичне місце їх проведення, спонукали до активної взаємодії з природними, мистецькими об’єктами, опанування навичками спортивних ігор, оскільки цілком згідні з висловом В.О. Сухомлинського «Розум дитини на кінчиках її пальців». Експериментування з предметним світом, художно-естетичний розвиток дітей, розваги та уміння використовувати усі доступні джерела для отримання інформації — саме інтегрована діяльність дітей дошкільного віку, на думку практиканток, забезпечить пізнавальний розвиток, набуття життєвих компетенцій, гідне входження дитини в соціум.

Марія Семенина, Альона Гоцуляк, Руслана Січко, Яна Вакало, Наталя Григорчук матеріалами захисту педпрактики переконливо довели, що вихователь має бути високо ерудованою, творчою особистістю, яка спільно з дітьми пізнає світ у всій його багатогранності, спрямовує, допомагає, заохочує.

А Юлія Лозінська мала змогу показати, що у нашому закладі готують творчих, неординарних педагогів, працюючи вихователем у одному із перших в Україні приватних навчальних закладів – Вінницькому центрі розвитку дитини «АІСТ», де проводиться робота за методикою педагога-класика Марії Монтессорі. І Юлія гідно пройшла це випробування. Нею здійснювався компетентнісний підхід до формування дитячих знань і навичок, вона завжди була активним співучасником, модератором дитячої діяльності.

Заступник директора із навчальної роботи В.П. Хомчак, голова комісії, підводячи підсумки захисту, схвалив студентські наполегливість, уважність, відчуття дитячої особистості, бажання разом з дітьми досягти належної вершини, бо «все із доброго чи злого – починається з малого. Листя виросте з листочка, з нитки витчеться сорочка. Хліб з маленької зернини, дощ із чистої краплини, а людське добро – з ДИТИНИ».

Тетяна СІЧКО, викладач


59 переглядів
Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page