ВИХОВУВАТИ СЕРЦЕМ, ЧЕРЕЗ СЕРЦЕ, ДЛЯ СЕРЦЯ…

May 18, 2017

 Ще один важливий рубіж пройдено студентами 41Д групи – захищено результати  проходження державної педагогічної практики. Як відзначають самі дівчата, практика стала критерієм перевірки доцільності обраного професійного шляху та готовності до ненастанної праці й творчих здобутків.

 Те, що майбутні виховательки не помилились у життєвому виборі, було уже видно із підготованих папок із впорядкованою документацією: об’ємні, із великими, геть списаними, загальними зошитами календарних планів, щоденників, укладеними за розділами чинних програм наочними матеріалами, адже практику пройдено за кваліфікаціями «Вихователь» та «Вихователь логопедичних груп», «Домашній вихователь». Географія розподілу – міста Бар, Вінниця, Хмельницький, Шаргород, Тульчин. 

 Перші кадри презентацій – і педагогічне кредо кожної студентки висвітлює її трепетне ставлення до обраної професії. Ірина Біланюк: «Знай дитину, розумій дитину, будь часточкою життя дитини!», Валентина Боснюк: «Вихователь починається з любові, а любов – з дитинства», Ольга Дзигман: «Кожній дитині – світло знань, кожній дитині – світло любові!», Наталя Гаврилюк: «Кожна дитина має свою вершину і завдання вихователя – допомогти дитині досягти її!». А Тетяна Ткачук свій захист розпочала словами, які стали заголовком цього матеріалу: «Виховувати серцем, через серце, для серця!»   

 Наші майбутні колеги вважають пріоритетними напрямками роботи з дітьми фізичний розвиток, самостійну дослідницько-пошукову діяльність, набуття дітьми художніх компетенцій. При організації занять підшуковували незвичне місце їх проведення, спонукали до активної взаємодії з природними, мистецькими об’єктами, опанування навичками спортивних ігор, оскільки цілком згідні з висловом В.О. Сухомлинського «Розум дитини на кінчиках її пальців». Експериментування з предметним світом, художно-естетичний розвиток дітей, розваги та уміння використовувати усі  доступні джерела для отримання інформації — саме інтегрована діяльність дітей дошкільного віку, на думку практиканток, забезпечить пізнавальний розвиток, набуття життєвих компетенцій, гідне входження дитини в соціум.

 Марія Семенина, Альона Гоцуляк, Руслана Січко, Яна Вакало, Наталя Григорчук матеріалами захисту педпрактики переконливо довели, що вихователь має бути високо ерудованою, творчою особистістю, яка спільно з дітьми пізнає світ у всій його багатогранності, спрямовує, допомагає, заохочує. 

А Юлія Лозінська мала змогу показати, що у нашому закладі готують творчих, неординарних педагогів, працюючи вихователем у одному із перших в Україні приватних навчальних закладів – Вінницькому центрі розвитку дитини «АІСТ», де проводиться робота за методикою педагога-класика Марії Монтессорі. І Юлія гідно пройшла це випробування. Нею здійснювався компетентнісний підхід до формування дитячих знань і навичок, вона завжди була активним співучасником, модератором дитячої діяльності.

 Заступник директора із навчальної роботи В.П. Хомчак, голова комісії, підводячи підсумки захисту, схвалив студентські наполегливість, уважність, відчуття дитячої особистості, бажання разом з дітьми досягти належної вершини, бо  «все із доброго чи злого – починається з малого. Листя виросте з листочка, з нитки витчеться сорочка. Хліб з маленької зернини, дощ із чистої краплини, а людське добро – з ДИТИНИ».    

Тетяна СІЧКО, викладач

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Найцікавіше

Міжвузівський науково-історичний семінар: «Постать Івана Виговського ч...

07/11/2019

1/4
Please reload

Актуальні новини
Please reload

Архів