Які вони, перші дні дитини в школі?

У житті кожної дитини, яка вперше переступає поріг школи, є непростий і цікавий період – перші дні перебування в школі. У дитини різко змінюється соціальний статус і оточення, на перший план виступає навчальна діяльність, потіснивши гру.

А для майбутніх учителів початкових класів спостереження організації освітнього процесу учителем в перші дні дитини в школі – це особливий вид практики, що допомагає краще усвідомити відповідальність і складність роботи педагога в початковій школі.

Адміністрація коледжу, студенти-випускники спеціальності «Початкова освіта» та керівники практики щиро вдячні учителям перших класів закладів загальної середньої освіти Барської ОТГ:

  • О.А. Нагорняк, Н.В. Шуляк, Т.В. Жилінській та директору Барського ліцею №2 Барської міської ради С.М. Федику;

  • Л.В. Кальчук, Д.А. Чернезі та директору Барського ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 М.І. Піддубному;

  • Т.Б. Костюк, О.В. Кушнір та директору Барського ЗЗСО І-ІІІ ст. №4 М.О. Савчуку;

  • М.М. Ходзінській та директору Івановецького ЗЗСО І-ІІ ст. Л.Ю. Пазюк

за надану можливість безперервно протягом першого тижня вересня спостерігати особливості організації освітнього процесу, створення освітнього середовища, згуртування учнівської спільноти, адаптацію дитини до умов навчання в НУШ.

«Усім нам надзвичайно поталанило, оскільки ми мали можливість спостерігати за роботою досвідченого педагога – учителя Барського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 4, учителя вищої категорії, старшого вчителя Кушнір Оксани Володимирівни. 27 пар допитливих очей, 27 маленьких сердечок майбутніх громадян України виховуватиме вона в початковій школі впродовж чотирьох років. Це надзвичайно цікаво і відповідально, адже вчитель початкових класів не лише формує навички поведінки в шкільному середовищі, а й закладає основи колективу, формує особистість», - зазначає студентка 41-Ш групи Сніжана Лопатюк.

«Важливо, що під час цієї практики ми не лише спостерігали, а й відпрацьовували уміння організації дозвілля молодших школярів на перервах, проводили фізкультхвилинки, допомагали учителю адаптувати першокласників до шкільного навчання, організовували ранкові зустрічі», - ділиться враженнями від практики Анастасія Грубюк, студентка 42-Ш групи.

«Ми отримали гарний досвід і цікавий початок нового навчального року», - такий висновок зроблено на підсумковій конференції





Найцікавіше