top of page

РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ І ПРОФЕСІЙНОСТІ: МИСТЕЦЬКІ МАЙСТЕР-КЛАСИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

10 квітня в КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» відбулися надзвичайно цікаві засідання професійних спільнот учителів образотворчого мистецтва, трудового навчання і технологій, організовані спільними зусиллями КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради» та КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського».


Цього дня в коледжі працювали три педагогічні майстерні. Сергій Петрович Богуцький, голова циклової комісії викладачів образотворчого мистецтва та художньої праці, представив майстер-клас художнього плетіння з паперових трубочок; викладачі Надія Володимирівна Підгорна та Альона Миколаївна Романюк провели заняття з живопису вовною; а Вадим Васильович Шпаковатий запропонував усім охочим спробувати себе в роботі з керамікою.



Перед гостями коледжу виступив директор кандидат педагогічних наук Петро Нестерович Савчук. У своєму слові він наголосив на важливості таких ініціатив для професійного зростання педагогічних працівників.



Підготовку та проведення майстерень координувала завідувачка кафедри мистецьких дисциплін кандидат психологічних наук Ганна Олександрівна Гуд.

Засідання професійних спільнот успішно модерували директорка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталія Олександрівна Стрельчук і консультантка Діна Карпівна Гора.



Учасники майстер-класів відзначили, що ці зустрічі були надзвичайно продуктивними і пізнавальними. Вони створили творчу платформу для обміну досвідом та ініціювали нові освітні ідеї; а набуті знання і вміння стали цінним додатком до професійного арсеналу педагогів. Такі заходи сприяють підвищенню кваліфікації освітян і формують дружну спільноту вчителів, які колективно працюють над розвитком освітнього середовища в громаді. Мистецькі майстерні спонукають до експерименту і творчого мислення, що є важливими складовими сучасної освіти.

Подібні воркшопи мають стати постійною практикою, оскільки вони мотивують учителів до пошуку новаторських методик та підходів у навчанні і стимулюють до творчого самовираження; сприяють формуванню міцних професійних зв’язків, обміну досвідом і підтримці в освітянській громаді; створюють сприятливе середовище для колективної творчості і розвитку потенціалу вчителів.

Марина МЕЛЬНИК,

студентка 31-Ж групи 



44 перегляди

Comments