Розвиваємо інфомедійну грамотність

10 грудня на запрошення керівників проєкту «МЕДІА&КАПСУЛИ», що є складовою частиною міжнародного проєкту «Learn to Discern in Schools- National Rollout // Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність – національне розгортання» (його виконує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств США і Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України й Академією української преси), студенти спеціальності «Журналістика» разом із викладачами Лебединською Т.М. і Бобир О.І. взяли активну участь у вебінарі «Медіавчительський кампус» творчої спільноти «Медіавчитель» освітньо-дослідницького центру (модератор – Олена Семеног, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка), майстер-класі «Журналісти й освітяни: простір коворкінгу», а також побували на унікальних інфомедійних Андріївських вечорницях журналістів та освітян (модератори – Наталія Пономаренко, доктор філософії, викладач Відокремленого структурного підрозділу «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету», і Наталія Грона, доктор педагогічних наук, доцент, викладач Прилуцького педагогічного коледжу ім. І. Франка), інфомедійному воркшопі «Дебат-клуб «МЕДІА&УЧЕНЬ» (модератор – Алла Баєва, учитель української мови і літератури КЗ «Сумська гімназія № 1»).

Викладачі і студенти здобули корисну інформацію в ході перегляду презентації з інфомедійної грамотності, виконання запропонованих вправ та завдань і мали гарну нагоду перевірити рівень свого критичного мислення. Кожен отримав сертифікати, що підтверджують участь у вебінарі та майстер-класі.

Майбутнім журналістам та їхнім наставникам сподобалися такі форми підвищення фахового рівня. Вони надихають, розвивають, спонукають до самовдосконалення, пошуку нових шляхів здобуття знань у сучасному інфомедійному світі.

Керівники та модератори проєкту професійно організували роботу на дистанційних локаціях, порушили надважливі проблеми з медіаграмотності, забезпечили можливість колективно попрацювати і насолодитися професійним спілкуванням. Про це, зокрема, свідчать відгуки студентів-журналістів:


Ірина Чебан, студентка 21-Ж групи: «Зустріч дуже сподобалася. Теми подавалися доступно, були використані цікаві інтерактивні методи. Майстер-клас надихнув мене працювати над своїм мовленням, щоб у майбутньому доєднатися до спільноти фахівців-філологів. Такі проєкти – чудова нагода для спеціалістів різних галузей усвідомити важливість правильного мовлення. Сподіваюся, що надалі буде ще більше таких заходів, які об’єднують людей різних професій однією метою – бажанням удосконалювати свої мовні навички»;


Анна Харабара, студентка 21-Ж групи: «Вебінар пройшов у приємній професійній атмосфері. Такі заходи корисні для розвитку. Я отримала масу емоцій, позитивних вражень та нові знання для реалізації себе як журналіста»;


Олександра Гнатюк, студентка 21-Ж групи: «Вебінар залишив багато позитивних вражень та емоцій. Отримала надзвичайно корисну інформацію, багато нового взяла до уваги як майбутній журналіст»;


Ірина Мазур, студентка 41-Ж групи: «Майстер-клас «Журналісти й освітяни: простір коворкінгу» був цікавий і пізнавальний. Після двох годин зустрічі ми спробували поглянути на нашу майбутню професію з іншого боку; дізналися нову інформацію про те, як поєднувати журналістику й освіту. Модератори доступно подавали матеріали, тому зустріч справді пішла нам на користь»;


Надія Булич, студентка 41-Ж групи: «Майстер-клас «Журналісти й освітяни: простір коворкінгу» виявився надзвичайно пізнавальним, інформаційно наповненим, сучасним. Адміністратори зустрічі за одну лише годину змогли донести до гостей багато цікавої інформації: і про ділове мовлення, і про те, як правильно вести ділове листування, наповнювати онлайн-повідомлення...

Хочу подякувати нашим викладачам Тетяні Михайлівні Лебединській та Ользі Іванівні Бобир за те, що запропонували нам, студентам, взяти участь у цьому заході. Для себе я почерпнула досить багато цікавого, що стане в нагоді в журналістській практиці».

Тетяна Лебединська,

голова циклової комісії викладачів спеціальності «Журналістика»




Найцікавіше