Підсумкова конференція з переддипломної педагогічної практики

8 квітня відбулася підсумкова відеоконференція з переддипломної педагогічної практики студентів 41-Ш і 42-Ш груп.

Переддипломну педагогічну практику студенти четвертого курсу спеціальності 013 «Початкова освіта» проходили протягом 2-х місяців. Практична підготовка проводилася в різних типах шкіл: загальноосвітніх школах, навчально-виховних комплексах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, – які відповідають вимогам програми практики, мають необхідну навчально-матеріальну та методичну базу і кваліфіковані педагогічні кадри. Студенти проходили практику за місцем навчання, проживання або працевлаштування. Вони були закріплені за класами і виконували функції вчителя початкових класів. Керівництво педагогічною практикою в школах здійснювали керівники практики КЗВО «Барський гуманітрно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» і вчителі шкіл.

У процесі переддипломної педагогічної практики формуються важливі професійно-педагогічні компетентності: спостерігати, аналізувати досвід учителів школи; проявляти самостійність, творчість при підготовці до уроків і позакласних занять; самостійно готувати і проводити навчально-виховну роботу з молодшими школярами на основі використання інноваційних педагогічних технологій; визначати цілі, завдання уроку і заняття та відповідно до них обирати зміст, методи, форми, інноваційні технології організації навчання й виховання молодших школярів в НУШ; досягати свідомого засвоєння дітьми навчального матеріалу, формувати інтерес до навчання, розвивати логічне мислення, мовлення, увагу, уяву, пам’ять, здібності та нахили; виготовляти наочність і дидактичний матеріал до уроків та занять; визначати ефективність навчально-виховної роботи, здійснювати її корекцію; вивчати і враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей, проєктувати їх розвиток; налагоджувати правильні взаємовідносини з учнями, батьками, педагогічним колективом.

Переддипломна педагогічна практика забезпечила умови для реалізації власної концепції професійного зростання випускника. Це є показником прагнення їх до самовираження, неординарності в підходах до освітнього процесу, умілого використання теоретичних знань у практичній діяльності.

Під час захисту переддипломної педагогічної практики студенти представляли результати своєї роботи, демонстрували педагогічну майстерність, ділилися досвідом, обговорювали різні курйози, у цікавій формі презентували себе як учителів.

Поберецька В. В., методист практики

Враження студентів від практики


Свої враження від проходження практики в школі-гімназії №2 міста Вінниці можу описати одним словом – ЧУДОВО! Дітки всі надзвичайно старанні, слухняні, активні і допитливі; завжди прагнуть дізнатися щось нове. Я мала змогу випробувати себе в ролі вчителя, отримала колосальний досвід спілкування з учнями.

Спочатку було трішки лячно. Однак уже після перших самостійно проведених уроків я зрозуміла, що мені надзвичайно подобається працювати в школі і ділитися своїми знаннями з дітьми.

Враження про практику залишилися хороші.

Велику допомогу мені надавала класна керівниця Оксана Анатоліївна. Вона компетентна, добра і справедлива. А діти розумні, енергійні і навчені спілкуватися з учителями неконфліктно.

Прощатися зі своїми учнями дуже не хотілося, адже за період практики ми стали великою і дружною сім’єю.

Я звикла до учнів, і вони, я думаю, до мене також звикли. Приємно було чути подяку від учительки за ту незначну допомогу, яку я їй надавала під час переддипломної практики.

Періг Дарія, 41-Ш група

Іще зовсім недавно я була студенткою першого курсу, а тепер уже відчула себе в ролі педагога. Важко підібрати слова, щоб передати всі ті емоції, які я переживала під час проходження педагогічної практики, котра дала мені змогу перевірити свої теоретичні знання і знання з методик навчання шкільних предметів, утілити в життя власні плани та ідеї, перевірити себе на професійну міцність. На власному досвіді я переконалася, наскільки важким, але водночас і цікавим є обраний професійний шлях; чітко зрозуміла, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність... Сучасний учитель має бути толерантним, креативним; він має розвивати в школярів самостійність, мислення, уяву, мовлення, уміння відстоювати свою позицію, готовність до творчої діяльності. І я цілком погоджуюся з думкою відомого педагога В. О. Сухомлинського, який стверджував, що саме «перетворення наукових істин у живий досвід творчої праці – найскладніша сфера дотику науки до практики».

Дмитрюк Анастасія, 41-Ш

Переддипломна практика закінчилася, і в мене виникла тільки одна думка: чому так швидко? Безумовно, спочатку все було незвичним, іноді ставало страшно, проте вже через кілька днів перебування в атмосфері школи я впевнилася в одному: так, я зробила правильний вибір; я хочу бути вчителем. Переддипломна практика допомогла усвідомити, що насправді означає «бути вчителем». Я вдячна і методистам, і керівникам практики, і дітям за те, що дали мені змогу відчути і зрозуміти все це.

Бомк Вікторія, 41-Ш

Переддипломна практики в школі дала мені змогу вкотре переконатися, що я на правильному шляху. На мою думку, мені вдалося на всі 100% випробувати себе. І стати для дітей не тільки вчителем, але й другом, який завжди допоможе і підведе до правильного вирішення багатьох проблем. Щире дитяче «Дякую, нам так сподобався урок!» щодня додавало мені більше натхнення відкривати учням щось нове і невідоме, а самій збагачувати свої вміння і навики. І хоча не завжди все так легко, як здається на перший погляд, проте це досвід, який сприяє професійному зростанню.

Бондарчук Росіна, 41-Ш


Я проходила педагогічну практику в Барській ЗОШ №3 в 3-Б класі. Моїм наставником була Завадська Оксана Володимирівна – учителька з великим стажем роботи й високим рівнем фахової і методичної підготовки.

Під час практики спостерігала й аналізувала роботу вчителя та діяльність учнів на уроці і в позаурочний час. Допомагала класному керівникові виготовляти наочність, перевіряти зошити і щоденники. На перервах проводила з дітьми хвилинки-цікавинки та рухливі ігри для розвитку уваги, мислення, пам’яті, спритності і витривалості.

У моїй роботі траплялися деякі труднощі, адже я виконувала обов’язки вчителя, а це велика відповідальність – давати учням знання, враховуючи їхні вікові особливості.

На мою думку, педагогічна практика для мене була корисною, тому що сприяла формуванню інтересу до вчительської професії; я вчилася знаходити спільну мову з дітьми – і саме це вважаю найбільшим своїм досягненням.

Труднощі в педагогічній роботі, безумовно, є; і це, передусім, велика відповідальність за малих дітей, яких потрібно навчити не лише основ знань з різних предметів, але й уміння бути людиною в суспільстві.

Розбийголова Дар’я, 41-Ш


Робота в школі допомогла мені здобути практичні вміння і навички, поглибила і закріпила мої знання з фахових дисциплін, виробила вміння проводити навчально-виховну роботу з дітьми шкільного віку, дала можливість випробувати себе в ролі класного керівника та вчителя. За час практики я усвідомила, що означає бути вчителем і повністю віддаватися дітям!

Гончарук Галина, 41-Ш


Переддипломну практику я проходила в 2 класі Конищівського навчально-виховного комплексу.

Спочатку мене насторожувала думка про те, чи зможу знайти спільну мову з кожним із сімнадцяти учнів. Але згодом зрозуміла, що дітям подобається співпрацювати зі мною, вони з цікавістю слухали мене на уроках…

Так, для дітей потрібно бути не лише вчителем, але й справжнім другом, від якого їм хочеться просто почути слова підтримки.

Практика дала мені зрозуміти, що вчительська праця – це важка і дуже відповідальна робота. Але потрібно вірити у свої сили та проявляти любов до дітей, адже вони її дуже тонко відчувають.

Випробувавши себе в ролі класного керівника 2 класу, я з гордістю можу сказати, що обрала саме ту професію, яка мені подобається.

Гусарська Олена, 42-Ш

Педагогічна практика в школі, яка тривала майже два місяці, підтвердила правильність мого професійного вибору. Так, я буду працювати педагогом, і саме в молодших класах!

Хочете знати чому?

Я обожнюю спілкування з дітьми! Безумовно, у мене був сумнів, чи зможу витримати вчительське навантаження… Але після проходження переддипломної практики впевнилася в тому, що точно бачу себе в освітній галузі, і це мотивує мене до навчання та вдосконалення своїх умінь і професійних навичок.

Омельченко Ксенія, 42-Ш


Педагогічну практику я проходила в Барському ліцеї №2 Барської міської ради. Була закріплена за 2-Б класом.

Під час проведення уроків старалася прищеплювати учням інтерес до навчання. Практикувала цеглинки LEGO, роботу в групах, парах, самостійну роботу та різноманітні вправи.

Готуючись до проведення ранкових зустрічей із дітьми, я використовувала творчий підхід до вибору групових занять. Проводила цікаві й змістовні бесіди, які виховували в учнів доброту, чуйність, щедрість, повагу до старших, любов до прекрасного.

Під час проходження практики відчувала деякі труднощі, бо виконання обов'язків учителя початкової школи накладає на практиканта велику відповідальність за те, щоб дати учням міцні знання, які мають бути доступними для розумового, фізичного і психічного розвитку молодших школярів.

Переддипломна практика була для мене дуже корисною. Вона сформувала навики організації роботи з класом, закріпила набуті в коледжі педагогічні здібності. Також це була чудова можливість учитися в досвідчених педагогів і добре ознайомитися з усіма тонкощами майбутньої професії.

Герасімова Тетяна, 42-Ш


Переддипломна практика дала мені змогу відчути себе вчителем. Я зрозуміла, що ніякі інтернет-ресурси не замінять живого спілкування з дітьми в класі. Упевнена, що професія вчителя – це моє покликання!

Кочмарук Ірина, 42-Ш








Найцікавіше
Актуальні новини
Архів
Пошук за тегами
Ще немає тегів.
Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

Лічильник:

© КЗВО "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"

  • Белая иконка facebook
  • Иконка Twitter с прозрачным фоном
  • White Google+ Icon
  • White YouTube Icon