Саме у вересні по-особливому переливчасто лунає шкільний дзвінок…На порозі школи першокласників зустрічає перша вчителька. І вони разом, узявшись за руки, роблять несміливі кроки гамірливими коридорами храму науки...
На жаль, цьогоріч ці прекрасні миттєвості відбуваються в скрутний для України час: лунають вибухи, літають ракети, гинуть люди.
Та, попри це, першокласники гомінкою зграйкою чимчикують до своїх класів, де їх чекають мудрі підручники та нові друзі.
Кожен із них такий особливий! Хтось сміливий, а хтось сором’язливий. Хтось кмітливий, а хтось іще вчиться вчитися… Але всі на диво уважні й активні, комунікабельні та допитливі.
Педагогічна практика «Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі» – це унікальна можливість побачити світ першокласника в найменших деталях.
Протягом тижня шляхом проведення спостережень, бесід та анкетувань ми досліджували ступінь готовності дітей до навчання і їхнє ставлення до школи, вивчали педагогічний досвід роботи зі школярами та їхніми батьками.
Таким дружнім і доброзичливим було щоденне ранкове коло: першачки посміхалися один одному, ділилися новинами та враженнями, радіючи новому дню!
Кожен урок був сповнений відкриттями і цікавими запитаннями…
Учитель та його вихованці – маленька сім’я, у якої попереду велика праця та великі успіхи.
Загалом ми ознайомилися з особливостями організації освітнього процесу для шестирічних першокласників у Новій українській школі, проаналізували їхню адаптацію до нових умов у перший шкільний тиждень.
Висловлюємо щиру вдячність учительці закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Барської міської ради Дуднік Інні Михайлівні, учителям закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Барської міської ради Стадній Лілії Миколаївні, Завадській Оксані Володимирівні за безцінний досвід, мудрі поради і настанови. Невдовзі вони нам знадобляться.
Ірина Явна, Юлія Разумна –
студентки 2-МБШ групи
Comments