Практика дистанційно: нові реалії співпраці

Сьогодні зусилля всієї педагогічної спільноти направлені на забезпечення високої якості освіти в умовах введення карантину і переходу на дистанційне навчання. Тому якісна професійна підготовка майбутніх учителів передбачає як опанування нових навчальних програм, методів і засобів, так і оволодіння технологіями дистанційного навчання, умінням провадити освітній процес у режимі онлайн.

Саме педагогічна практика, як найвища, найефективніша форма підготовки майбутніх фахівців в умовах турбулентності «швидкого світу», першою приймає неочікуваний та серйозний виклик, зумовлений новими випробуваннями, і змушена мобільно реагувати на зміни в організації освітнього процесу студентів, формувати в них готовність уже завтра з дипломами спеціаліста на робочому місці творчо розвивати своїх вихованців в умовах карантину.

І все ж сьогодні, попри значні труднощі різного характеру, ми разом із нашими студентами і вчителями базових шкіл міста знаходимо нові можливості для плідної і творчої співпраці в процесі практичної підготовки: організовуємо онлайн-зустрічі та відеоконференції, ділимося досвідом роботи; аналізуємо і коригуємо підходи, прийоми роботи з дітьми; складаємо «педагогічну скарбничку», адже робимо одну спільну важливу справу – виховуємо творчу особистість.

Мобільно скоригувавши власну роботу під час організації та проведення хорової практики, не втрачаючи «живого» ланцюжка взаємодії зі школою, студенти Посвалюк А., Банасько О., Войтко А. (41-М), Цимбал А. (1-БМ) та учні 4-А класу (класний керівник – І. Д. Тарнопольська, учитель музичного мистецтва – І.В. Єрьоміна) Барського ліцею №2 вітають усіх зі святом Андрія Первозванного і презентують спільний мистецький проєкт «Андріївські вечорниці».

Ірина Дікун, кандидат педагогічних наук,

керівник практики




Найцікавіше