
Наприкінці січня 2025 року кафедра української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запросила здобувачів освіти нашого закладу до участі в Регіональному конкурсі есе учнівської та студентської молоді, присвяченому Міжнародному дню рідної мови, на тему «Рідна мова – мати єдності, батько громадянства і сторож держави».
Учасникам конкурсу було запропоновано до 15 лютого «оприявнити власне бачення краси і величі української мови, усвідомлення її важливих державоутворювальної і державозбережувальної функцій, розуміння мови як ознаки культурної належності людини і як засобу збереження культурного коду українців».
Конкурс було оголошено в номінаціях за віковими категоріями:
– учні середніх класів (7-8 класи);
– учні старших класів (9-11 класи);
– учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
– здобувачі фахової передвищої освіти;
– здобувачі вищої освіти.
21 лютого, у Міжнародний день рідної мови, журі підбило підсумки конкурсу й оприлюднило його результати на сайті факультету філології та журналістики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Приємно відзначити, що чотири студентки Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» здобули перемогу в конкурсі есе:
– дипломи ІІ ступеня – Богдана БАБІЙ, студентка 11-ДМ групи; Валентина НАСТУНЯК, студентка 11-Ш групи (викладач української мови – Лариса СЛОБОДЯНЮК);
– дипломи ІІІ ступеня – Дар’я ОВЧІННІКОВА, Софія ФУРМАН, студентки 11-Ш групи (викладач української мови – Лариса СЛОБОДЯНЮК).
Організатори зауважили, що переможці конкурсу отримають дипломи, а керівники переможців – подяки. Кращі творчі роботи переможців будуть опубліковані в збірнику студентських праць «Діє_Слово» або окремим виданням.
Радо вітаємо юних мовознавців коледжу з перемогою і бажаємо їм повсякденно любити й плекати рідну мову – код української нації, її пам’ять, її майбутнє!
Лариса СЛОБОДЯНЮК, голова циклової комісії
викладачів української і зарубіжної філології
Comments