13 березня відбулося чергове засідання педагогічної ради фахового коледжу КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», на якій було розглянуто та обговорено ряд актуальних питань.
Про хід спартакіади коледжу та шляхи підвищення рівня фізичного виховання студентської молоді доповідав Косюк В. І., голова циклової комісії викладачів фізичної культури, фізичного виховання та захисту України, який зауважив, що викладачі циклової комісії залучають студентів і учнів ліцею до занять у спортивних секціях, що дає змогу гідно виступати на районних та обласних спартакіадах, і надав вичерпну інформацію щодо досягнутих результатів, зазначивши прізвища переможців змагань. Також Віктор Іванович окреслив перспективи діяльності циклової комісії на 2023-2024 навчальний рік та зазначив, що пріоритетними завданнями є: забезпечення високої якості проведення навчальних занять із фізичного виховання, які оберігають, підтримують і розвивають здоров’я здобувачів освіти; активізація спортивно-масової, фізкультурно-оздоровчої роботи та різних форм організації дозвілля і відпочинку студентів у вільний від навчання час; дотримання гігієнічних норм фізичного навантаження здобувачів освіти відповідно до статі, віку та розподілу на групи; проведення роботи зі збереження матеріально-технічної бази, обладнання та інвентаря під час проведення занять із фізичної культури.
Актуальні питання освітньої діяльності коледжу висвітлили викладачі циклової комісії іноземних мов Хорошун Л.В., Ремінна Л.О., Гордієнко Ю.А., Степанишена О.І. Доповідачі зосередили увагу присутніх на меті реалізації ключових позицій документу «Концептуальні засади державної політики щодо розвитку англійської мови у сфері вищої освіти». Було, зокрема, зазначено, що в процесі вивчення іноземних мов варто впроваджувати в практику викладання інформаційно-комунікаційні технології навчання, заохочувати студентів до проходження онлайн-тестування; виробляти в здобувачів освіти навички самостійної роботи, самоперевірки, самооцінювання, раціонального розподілу часу на виконання завдань різних типів складності; викликати в студентів мотивацію вивчення іноземних мов за рахунок залучення кожного до активної мовленнєвої та розумової діяльності; планувати заняття з урахуванням комунікативної спрямованості, яка повинна проходити наскрізно в ході реалізації практичної мети навчання іноземної мови і сприяти залученню здобувачів освіти до живого спілкування з носіями мови через мережу Інтернет; використовувати можливості змішаного навчання, заохочуючи студентів до використання онлайн-платформ для вивчення іноземної мови та додатків до смартфонів.
Про хід профорієнтаційної роботи доповідав директор фахового коледжу Маліновський Юрій Леонідович. Здійснивши ґрунтовний аналіз проблеми, він наголосив на тому, що потрібно глибоко і всебічно вивчати й узагальнювати професійні інтереси випускників шкіл регіону; продовжити заплановані виїзди з проведення профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах регіону і надавати абітурієнтам та їхнім батькам кваліфіковану інформацію щодо умов вступу до коледжу; проводити профорієнтаційну роботу шляхом залучення до неї здобувачів освіти та випускників коледжу минулих років; висвітлювати матеріали щодо умов прийому на навчання у 2023 році на сайті коледжу, а також у засобах масової інформації, соціальних мережах.
Заслухавши та обговоривши доповіді, учасники педагогічної ради ухвалили відповідний проєкт рішення, що регламентує роботу фахового коледжу.
Оксана МЕЛЬНИК,
секретар педагогічної ради
Commentaires