22 лютого 2021 року в режимі онлайн відбулося чергове засідання педагогічної ради Обласного наукового ліцею-інтернату Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», у ході якого було проаналізовано питання комплексної підготовки учнів ліцею-інтернату до ДПА та ЗНО в сучасних умовах.
Директор ліцею-інтернату Хілінська Л.В. ознайомила членів педради з технічною процедурою проведення ДПА і ЗНО, проблемою психологічної готовності учнів; акцентувала увагу на інших проблемах і труднощах, які ускладнюють підготовку до ДПА та ЗНО в сучасних умовах та поінформувала про результати тематичного анкетування учнів 11-х класів Обласного наукового ліцею-інтернату.
Хілінська Л.В. наголосила на важливості проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учнів та їхніх батьків; необхідності вироблення стратегії підготовки старшокласників до зовнішнього тестування відповідно до індивідуальних особливостей кожного з них; вироблення конструктивних рекомендацій із кожної навчальної дисципліни.
Григорчук Н.Г., координатор із питань реєстрації на ЗНО, поінформувала про результати реєстрації учнів 11-х класів Обласного наукового ліцею-інтернату і вибір предметів ДПА та ЗНО у 2021 році.
Практичним досвідом роботи з питань організації і проведення системного повторення вивченого матеріалу, використання найбільш ефективних форм і методів підготовки учнів до складання ДПА та ЗНО, підвищення рівня власної професійної майстерності поділилися викладачі-предметники ліцею-інтернату: Королюк Г.Ф., викладач української літератури; Білик Ю.П., викладач математики; Косюк Н.А., викладач географії, Новак В.В., викладач біології.
У підсумку педагогічної ради Самборська О.Д., заступник директора коледжу з навчальної роботи, запропонувала викладачам ліцею-інтернату активніше використовувати можливості дистанційних освітніх технологій у режимі офлайн з метою підвищення знань учнів та їхньої готовності до рубіжного контролю.
Педагогічна рада прийняла ухвалу, у якій відображено комплексне розуміння проблеми підготовки учнів до складання ДПА та ЗНО, оскільки запорукою успішного проходження тестування має бути висока мотивація учнів, професійна компетентність викладачів, зацікавленість батьків.
Comments