top of page

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА – ДЖЕРЕЛО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ

Нещодавно студенти 31-Д групи спеціальності «Дошкільна освіта» КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» мали змогу перейняти безцінний педагогічний досвід, спостерігаючи інтегровані показові заняття з пріоритетом завдань пізнавального розвитку (ознайомлення дітей із природним довкіллям), які провели вихователі Барського ЗДО № 8 «Дружба» Засік Марина Володимирівна (тема «Весна іде»), Богатир Світлана Іванівна (тема «Вода-водиця, вода-чарівниця»), Пантелейчук Катерина Вікторівна (тема «Жива і нежива природа»).

Після перегляду показових занять відбулася зустріч педагогічних працівників закладу дошкільної освіти та членів проєктних груп коледжу з розробки освітніх програм спеціальності «Дошкільна освіта» (Г.С.Задорожна, канд. пед. наук; Ю.Ф.Саврій, доктор філософії; І.П.Любарська, голова циклової комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та фахових методик), М.М.Шпаковата, методист педагогічної практики). Було обговорено Базовий компонент дошкільної освіти як державний стандарт, що містить норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку і умови, за котрих вони можуть бути досягнуті. Учасники зустрічі також акцентували увагу на питанні поліпшення фахової підготовки здобувачів освіти у КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» відповідно до вимог сьогодення та потреб ЗДО, які є базами педагогічної практики.

Марина ШПАКОВАТА,

методист педагогічної практики




66 переглядів

Comments


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page