Обласний конкурс-захист учнівських науково-дослідницьких проєктів завершився

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України проводиться з метою виявлення і підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до наукових досліджень та створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві.

Цьогоріч програма II етапу конкурсу-захисту передбачала заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт, постерний онлайн-захист, презентацію напрацьованих матеріалів.

Понад 200 юних дослідників Вінниччини презентували свої науково-творчі розвідки у відділеннях мовознавства; літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства; історії; науки про Землю; технічних наук; комп’ютерних наук; математики; фізики та астрономії; економіки; хімії та біології; екології та аграрних наук.

Учнівські дослідницькі проєкти оцінювала колегія журі, у складі якої працювали 35 науковців і викладачів-практиків.

Новим випробуванням для учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН став постерний захист, у ході якого юні дослідники мали розкрити актуальність теми дослідження; його мету і завдання; матеріали і методи; результати та їх обговорення; ілюстративний матеріал (діаграми, графіки, рисунки, фотографії); висновки; посилання на використані джерела. На виклад інформації було відведено 3 хвилини! Тож кожен учасник конкурсу намагався докласти максимум зусиль, аби його постер був читабельний, наочний, зрозумілий, естетично оформлений. А ще потрібно було зуміти сконцентруватися, побороти страх і повірити в себе! Як виявилося в підсумку, створення постера та його захист – це захопливий творчий процес! І як би складно не було – нові умови конкурсу опановано і всі вимоги виконано!

Успішним і результативним став II етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт для учнів нашого ліцею:

  • І місце в секції німецької мови: Ремінна Ольга, учениця 11-А класу. Тема роботи: «Лінгвістичні особливості фразеологічних одиниць німецької мови з компонентом-орнітонімом». Науковий керівник – Шостаківська Г. Г.;

  • ІІ місце в секції зарубіжної літератури: Петрукович Анна, учениця 11-А класу. Тема роботи: «Бінарна опозиція «натовп» та «індивідуум» у художньо-образній системі Р. Баха «Чайка». Науковий керівник – Хілінська Л. В.;

  • ІІІ місце в секції української літератури: Завальнюк Яна, учениця 10-Б класу. Тема роботи: «Образне означення як тропеїстичний художній засіб у поетичному контексті О. Забужко». Науковий керівник – Королюк Г. Ф.;

  • ІІІ місце в секції математики: Огороднік Алла, учениця 11-А класу. Тема роботи: «Методи розв’язування ірраціональних рівнянь». Науковий керівник – Погребнюк Н. О.;

  • ІІІ місце в секції зоології: Бондаренко Владислав, учень 11-А класу. Тема роботи: «Орнітофауна м. Бара: Воронові (Corvidae)» Науковий керівник – Новак В. В.

Велика вдячність усім учням за виявлення інтересу до наукової творчості! Велика вдячність науковим керівникам, чия копітка робота з учнями показує вагомий результат і надихає юних науковців на нові звершення! Велика вдячність усім за підтримку і віру в успіх!


Віримо, що зацікавлення учнів науковою творчістю та жага до пізнання світу виведуть

кожного вихованця до вершин творення себе!


Хілінська Л.В., директор Обласного наукового ліцею-інтернату


Найцікавіше