top of page

На базі коледжу відбулося методичне об'єднання викладачів математики

11 листопада на базі КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» відбувся семінар-практикум «Застосування сучасних технологій навчання математики в закладах вищої та фахової передвищої освіти», участь у якому взяли 50 викладачів коледжів і технікумів Вінницької області.

Відкрив онлайн-засідання Савчук П.Н., кандидат педагогічних наук, директор КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», який привітав учасників семінару та охарактеризував діяльність закладу освіти, поділився досвідом роботи і здобутками педагогічного колективу.

З вітальним словом до педагогів звернулася Моторна Л.В., кандидат педагогічних наук, методист Ради директорів коледжів і технікумів Вінницької області. Вона зауважила, що методичне об'єднання покликане збагачувати професійний і педагогічний досвід викладачів, забезпечувати їм умови для підвищення кваліфікації, відкривати нові аспекти викладання з урахуванням змін, які постійно відбуваються в галузі освіти.


Метою семінару-практикуму було визначити основні технології роботи викладача математики під час змішаного навчання в умовах нової реальності, зумовленої пандемією коронавірусу; опрацювати методики організації різних технологій дистанційного навчання; обговорити шляхи реалізації цих методик у закладах вищої та фахової передвищої освіти Вінницької області; стимулювати учасників семінару-практикуму до пошуку і творчості, професійного зростання та обміну досвідом роботи.

Про особливості застосування сучасних технологій навчання математики в закладах вищої та фахової передвищої освіти говорив голова ОМО, старший викладач Вінницького технічного коледжу Овчар І.М.

Викладач КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» Ганжа Р.М. ознайомив учасників методичного об’єднання з досвідом упровадження сучасних технологій навчання математики в коледжі, розповів про використання пакету хмарних технологій для спільної роботи GSuite for Education.

Участь в обговоренні інструментарію викладача математики взяли Баніт Л.Й. (Погребищенський медичний фаховий коледж) та Ісакова О.Л. (Вінницький медичний коледж імені академіка Д.К.Заболотного).

Інформацію про використання конструктора тестів OnlineTestPad для оцінювання знань і вмінь студентів під час дистанційного навчання представили викладачі Вінницького технічного коледжу Овчар І.М. і Герасименко Ж.І.

Аналіз можливостей застосування онлайн-сервісу WOLFRAM ALPHA в процесі вивчення розділу «Похідна функції» зробили Саволюк Т.Ю. і Сафронюк В.О., викладачі математики Відокремленого структурного підрозділу «Ладижинський фаховий коледж ВНАУ».

Власним досвідом мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти на заняттях математики поділилася Жмурко І.Л., викладач ВСП ВФКЕП ЗУНУ.

Про особливості застосування ігрових та імітаційних технологій у процесі вивчення математики розповіли Кордонська І.В. та Останіна Ю.В., викладачі Могилів-Подільського технолого-економічного коледжу.

Свій досвід використання smart-технологій для формування інформаційно-цифрової компетентності студентів розкрили викладачі математики Власюк Г.М. (Барський коледж транспорту та будівництва НТУ) і Шмундяк О.В. (Могилів-Подільський монтажно-економічний коледж).

Про шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях математики йшлося у виступі Лук’янчука В.І., викладача Калинівського технологічного коледжу.

Робота семінару-практикуму була організована на високому науково-методичному рівні. Його учасники працювали в доброзичливій і творчій атмосфері.

Каплична Л.О., методист коледжу

364 перегляди

Comments


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page