top of page

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕСТ ІЗ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ПРОЙДЕНО!

27 жовтня в межах Глобального тижня медіаграмотності, який увесь світ відзначав із 24 по 30 жовтня, було проведено перший національний тест із медіаграмотності. Кожен українець та кожна українка мали змогу перевірити, наскільки добре вміють розпізнавати фейки і протистояти ворожій пропаганді.

Національний тест із медіаграмотності проводив національний проєкт «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики України разом із програмою USAID «Мріємо та діємо» і проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», які втілюються IREX in Ukraine за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Посольства Великої Британії в Україні та Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні. Партнером подій було Міністерство молоді та спорту України, інформаційним партнером – Embassy of Sweden in Kyiv.

Тест складався з 5-ти блоків, що містили 34 запитання з таких категорій: базові поняття медіаграмотності та інформаційного простору, соціальні мережі, достовірність і вплив новин, навички фактчекінгу, здатність убезпечити особисті дані та ресурси.

Як зазначають організатори, участь у тесті взяли 32 586 осіб. Із них, за результатами тестування, на рівні «Новачок» опинилися 5% учасників, на рівні «Початківець» – 44%, «Майже Гуру» – 42%, «Гуру медіаграмотності» – 9%.

Приємно відзначити, що серед учасників національного тесту з медіаграмотності є здобувачі освіти нашого коледжу: студенти 2-МБШ групи, які вивчають дисципліну «Основи медіаграмотності в початковій школі», разом із викладачами Іриною Юріївною Слободянюк та Володимиром Сергійовичем Слободянюком активно долучилися до виконання тесту і показали гідні результати.

Наталія ФЕДОРЧУК, завідувач

кафедри педагогіки, психології та фахових методик





43 перегляди

Комментарии


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page