top of page

НАУКОВЦІ І ПЕДАГОГИ-ПРАКТИКИ ПРО ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ


14 листопада на базі КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» відбувся міжрегіональний науково-практичний онлайн-семінар «Фахова підготовка майбутніх педагогів до реалізації Концепції нової української школи: сучасні підходи та пріоритети», роботу якого організували: Федорчук Наталія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського»; Гулько Олена Миколаївна, аспірантка Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, практичний психолог, викладач КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського»; Сверлович Валентина Вікторівна, заступник директора з навчально-педагогічної роботи КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж».

Проведення семінару передбачало вирішення низки актуальних завдань:

  • окреслити філософські основи та шляхи реалізації Концепції «Нова українська школа: простір освітніх можливостей»;

  • висвітлити досвід забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти регіону в контексті реформування освіти;

  • висвітлити досвід організації інклюзивної освіти в початкових школах регіону;

  • проаналізувати актуальні питання фахової підготовки майбутніх учителів до реалізації Концепції «Нова українська школа: простір освітніх можливостей» в закладах вищої освіти;

  • презентувати освітянській спільноті сучасні нейронауки для ефективного навчання учнів початкової школи.

Із вітальним словом до учасників семінару звернувся Савчук Петро Несторович, директор КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», кандидат педагогічних наук, який, зокрема, наголосив на важливості реформування освіти в Україні, посилення громадянського патріотичного виховання в Новій українській школі, соціальній відповідальності сучасного вчителя.

До участі в онлайн-семінарі було запрошено науково-педагогічних та педагогічних працівників, представників органів управління освітою територіальних громад та громадських організацій, які цікавляться питаннями освітнього процесу в сучасному закладі освіти.

Серед зареєстрованих учасників науково-практичного зібрання були представники:

  • Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова;

  • Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського;

  • Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії;

  • Уманського державнного педагогічного університету ім. П. Тичини;

  • Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»;

  • Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради;

  • Комунального закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т.Г. Шевченка» Черкаської обласної ради;

  • Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового коледжу ім. О. Барвінського;

  • Вінницької приватної гімназії «Дельфін»;

  • Комунального закладу «Вінницька гуманітарна початкова школа № 25»;

  • Браїлівської гімназії Жмеринської міської територіальної громади;

  • ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 Барської міської ради;

  • Барського ліцею №2 Барської міської ради;

  • Шаргородського закладу дошкільної освіти №3 Шаргородської міської ради;

  • закладів дошкільної освіти регіону.

Розпочала роботу семінару Пристінська Марина Сергіївна, консультантка з питань освіти, педагог, нейропсихологиня, співавторка та спікерка онлайн-курсу для вчителів початкової школи НУШ (EdEra), співавторка і тренерка курсу для підготовки тренерів НУШ, співавторка «Порадника для вчителів НУШ», підручників з української мови та ЯДС для учнів 1-3-х класів НУШ, редакторка та керівниця редакції газети «Початкова освіта» видавництва «Шкільний світ. Психологиня підготувала виступ на тему «Нейронауки для педагогів», у ході якого презентувала освітянській спільноті сучасні нейронауки для ефективного навчання учнів початкової школи.

Федорчук Наталія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», ознайомила учасників семінару з системою підготовки в коледжі майбутніх учителів початкових класів до реалізації Концепції нової української школи

Майданик Олена Василівна, кандидат педагогічних наук, декан факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», поділилася напрацьованим у закладі освіти досвідом професійної підготовки майбутніх учителів у контексті реформи початкової школи.

Про пріоритети науково-теоретичної та методологічної підготовки студентів до роботи в Новій українській школі говорила стейкхолдер освітньої програми «Початкова освіта» директор комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради» Стрельчук Наталія Олександрівна (тема виступу – «Учитель Нової української школи: формула професійного успіху»).

Питання наступності та перспективності дошкільної і початкової освіти в контексті реформування освіти розкрила у своєму виступі Юстименко Оксана Михайлівна – вихователька Комунального закладу дошкільної освіти «Веселка» Лука-Мелешківської сільської ради.

Досвідом реалізації Концепції нової української школи поділилися вчителі початкових класів Комунального закладу «Вінницька гуманітарна початкова школа №25» Гулько Олена Анатоліївна та Юрченко Ольга Вікторівна.

Про значення та психолого-педагогічні передумови створення нового освітнього середовища розповіла Гора Діна Карпівна – консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради».

Корисним для майбутніх педагогів досвідом застосування діяльнісного та інтегрованого підходів у навчанні, як інструментів формування ключових компетентностей молодших школярів, поділилася Маніта Тетяна Миколаївна – учителька початкових класів Барського ліцею №2 Барської міської ради.

Про особливості інклюзивної освітньої діяльності доповіла Попіловська Ірина Віталіївна – учителька початкових класів Барського ліцею №2 Барської міської ради (тема виступу – «Застосування форм та методів освітньої роботи в Новій українській школі з дітьми, що мають розлади аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання»).

Заключне слово тримала Самборська Олена Дмитрівна – заступник директора з навчальної роботи КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», доктор філософії.


Наталія ФЕДОРЧУК, канд. пед. наук,

завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик



101 перегляд

コメント


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page