19 грудня року відбулася педагогічна рада фахового коледжу КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», на якій було розглянуто та обговорено ряд актуальних питань.
Про підготовку студентів академічних груп ІІ курсу до складання державної підсумкової атестації звітували голови циклових комісій – Слободянюк Л.М., Погребнюк Н.О., Восколуп В.П. Після аналізу результатів діагностичних контрольних робіт з української мови, математики, історії України було запропоновано: урізноманітнювати способи перевірки рівня навчальних досягнень студентів; продовжувати практику проведення індивідуальних і групових консультацій для здобувачів освіти з метою якісної підготовки їх до складання НМТ; активізувати роботу творчих об’єднань із підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.
Викладачі суспільних, соціально-економічних дисциплін Харитонова І.В., Восколуп В.П. та Гуцол Д.О. у своїх доповідях зосередили увагу на формах роботи, що сприяють патріотичному вихованню, формуванню історичної свідомості молодого покоління українців, здійсненню науково-дослідницької та освітньо-просвітницької діяльності з відновлення історичної пам’яті про державницькі традиції України. Доповідачі акцентували увагу на тому, що в контексті викликів сьогодення варто упроваджувати в процес викладання суспільних і соціально-економічних дисциплін зміни, внесені до навчальних програм, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 3 серпня 2022 року № 698, що сприятиме формуванню в студентів громадянської свідомості, гідності та честі в гармонійному поєднанні національних і загальнолюдських цінностей утвердження ідеалів гуманізму, демократії, добра і справедливості.
Працівники соціально-психологічної служби коледжу Лемпій Н.О. та Гулько О.М. продемонстрували результати моніторингу з питань соціалізації студентської молоді в сучасному освітньому просторі та внесли пропозиції: здійснювати комплексний підхід до організації і самоорганізації освітньої діяльності студентів в умовах війни, їх соціальної адаптації та підвищення соціальної мобільності; посилити роботу з формування сприятливого соціально-психологічного клімату в академічних групах; сприяти підвищенню рівня зацікавленості обраною професією та здійснювати професійну і навчальну мотивацію здобувачів освіти.
Юрій МАЛІНОВСЬКИЙ –
директор фахового коледжу
Commentaires