ВІДБУЛАСЯ ПЕДАГОГІЧНА РАДА ОБЛАСНОГО НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
- Вероника Тесля
- 29 жовт.
- Читати 2 хв

27 жовтня 2025 року в Обласному науковому ліцеї-інтернаті Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» відбулася педагогічна рада. Викладачі ліцею зосередили увагу на пошукові ефективних шляхів підвищення якості освітнього процесу, удосконаленні методичних підходів до навчання учнів та розвитку сучасного освітнього середовища. Було детально розглянуто низку актуальних питань: результати директорських контрольних робіт учнів 10-11-х класів; процес соціально-психологічної адаптації учнів 10-х класів до навчання в ліцеї; організація науково-дослідницької роботи учнів-членів наукового ліцейського товариства «Перспектива» Вінницького територіального відділення МАН України у 2025/2026 навчальному році.
Звіт про результати директорських контрольних робіт учнів ліцею з дисциплін, що входять до структури національного мультипредметного тесту (українська мова, математика, історія України, англійська мова), представили голови циклових комісій Лариса СЛОБОДЯНЮК і Наталія ПОГРЕБНЮК, викладачка історії України Ірина ХАРИТОНОВА та викладачка англійської мови Олександра ЖУРАВЕЛЬ.
Доповідачі презентували узагальнені дані моніторингу навчальних досягнень старшокласників, здійснили порівняльний аналіз отриманих результатів і визначили проблемні зони в підготовці учнів до НМТ у форматі ЗНО. На основі аналітичних висновків кожен доповідач озвучив конкретні рекомендації щодо вдосконалення освітнього процесу та підвищення рівня академічних досягнень здобувачів освіти з української мови, математики, історії України, англійської мови.
Педагогічна рада Обласного наукового ліцею-інтернату визначила основні напрямки організації освітнього процесу у 2025/2026 навчальному році, спрямовані на: посилення компетентнісного підходу під час викладання навчальних предметів; орієнтацію на диференційований та індивідуальний підходи, що враховують особистісні якості і навчальні можливості кожного здобувача освіти; посилення заходів, спрямованих на підготовку одинадцятикласників до складання НМТ; організацію інформаційно-роз’яснювальної роботи з учнями ліцею та їхніми батьками щодо порядку проведення НМТ у 2026 році, його особливостей та вимог.
Вихователька ліцею Богдана СУКОННИК ознайомила присутніх з узагальненими результатами діагностики десятикласників, проведеними за «Методикою діагностування соціально-психологічної адаптації» Роджерса-Даймонда і презентувала комплекс заходів, спрямованих на успішну адаптацію учнів 10-х класів до нового освітнього середовища, що реалізуються в Обласному науковому ліцеї-інтернаті. Спікерка акцентувала увагу на необхідності співпраці психологічної служби коледжу та педагогів-наставників, спрямованої на підвищення психологічної обізнаності здобувачів освіти, розвиток навичок саморегуляції та комунікативної компетентності, проведення індивідуальних консультацій з учнями та їхніми батьками.
Координаторка наукового ліцейського товариства «Перспектива» Вінницького територіального відділення МАН України Лариса Михайлівна Слободянюк представила план роботи товариства на 2025/2026 н.р. та зазначила, що в Обласному науковому ліцеї-інтернаті триває системна робота з розвитку науково-дослідницьких компетентностей учнів. Викладачі спецкурсу «Основи наукової діяльності» ознайомлюють десятикласників з вимогами до проведення наукового пошуку, оформлення його результатів за принципами академічної доброчесності; наукові керівники надають практичну допомогу здобувачам освіти під час підготовки і проведення досліджень, проводять індивідуальні та групові консультації, аналізують результати учнівських досліджень.
Підсумовуючи роботу педагогічної ради, виконувачка обов’язків директора, заступниця директора з навчальної роботи докторка філософії Олена САМБОРСЬКА зазначила, що робота педагогічної ради ліцею підтвердила прагнення колективу до підвищення якості організації освітнього процесу, удосконалення методичних підходів і забезпечення сприятливих умов для успішного навчання кожного ліцеїста, а також акцентувала увагу на важливості здійснення розвитку наукового мислення здобувачів освіти, формування в учнів уміння досліджувати й аргументовано відстоювати власну позицію, що залишається одним із ключових напрямів освітньої діяльності ліцею.
Олена ГУЛЬКО, директор
Обласного наукового ліцею-інтернату,
доктор філософії






















































Коментарі